Gå til innhold

fins PC Halo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo til PC kommer ganske snart, ifølge ToTheGame til europa 10. oktober og USA alt 30. september. Spillet vil selvsagt bli dekket av Gamer.no, så følg med framover! :)

Forøvrig: release på Half-Life 2 er så vidt jeg vet fortsatt satt til 30. september (selv om jeg personlig tviler på at det står skinnende blankt i norske hyller den datoen) - og Doom 3 har fortsatt, i følge ToTheGame, ingen offisiell slippdato.

Generelt er det vel bare å innfinne seg med at spill kommer når det kommer. Nyt det som er på markedet allerede, i say. :)

Lenke til kommentar
Det spill heter Halo har Xbox. 8)

Men har også PC?

Ja spillet kommer også på PC. Redaksjonen fikk en beta-versjon i dag og vi kommer med en sniktitt om ikke lenge.

når kom Doom3 og HL2? :-?

Lanseringsdato for Doom 3 er ikke fastsatt. Half-Life 2 kommer etter sigende i midten av november, skal vi tro de siste beskjedene fra Vivendi.

Lenke til kommentar

Lanseringsdato for Doom 3 er ikke fastsatt. Half-Life 2 kommer etter sigende i midten av november, skal vi tro de siste beskjedene fra Vivendi.

hmm var det ikke snakk om at det ble 30 september alikevel?

Det er i hvert fall ikke en norsk dato, og det er den datoen jeg interesserer meg for.

Lenke til kommentar

hmm var det ikke snakk om at det ble 30 september alikevel?

Det er i hvert fall ikke en norsk dato, og det er den datoen jeg interesserer meg for.

Hmm,

trodde det var internasjonalt:)

men men *frem med kredit kortet* :)

Lenke til kommentar

Ja, det er multiplayer på halo.

Men slik betaen ser ut, er det ikke noe å vente på.

Grafikken er mildt sagt utdatert på disse 3 årene som PC-eiere har ventet på det. Unreal 2 har tatt over for hva dette spillet skulle kunne ha gitt

Kjøp U2 istedet

|Hit

Lenke til kommentar

Er riktig som |Hitman skriver... betaen V1.5 ser faktisk ganske ferdig ut og grafikken er SKIKKELIG utdatert i forhold til nyere spill på PC. Unreal2 er i samme sjangeren og har myyye bedre grafikk. Multiplayer og alt virker som det skal i betaen. Kontrollene er også noe spesielle, på kjøretøyene må man se med musa i den retningen man vil kjøre.. slik at du bare gir gass og bremser med tastaturet.

Lenke til kommentar

Hei!

Halo på X-Box er kjempebra, og det var det (selvsagt!) det förste spillet jeg kjöpte for maskinen. Det som er kult med Halo på X-Box er muligheten for co-op, og ettersom jeg har fått med meg så er co-op muligheten på PC kuttet ut? Hvis det virkelig er sant, så er jeg ikke sikker på om det vil väre like bra. Co-op er dödskult, og er noe jeg savner i dagens spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...