Gå til innhold

Gratis Photoshop CS2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal man ha det gratis føler jeg denne er litt mindre ulovlig siden serienummer ligger åpent på Adobe :)

Stilig, det stemte jo! :)

Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg det er ett lite stunt fra Adobe....

1. Adobe sier det er gratis Photoshop CS2 til alle sammen, det skaper kjempepublisitet da det vil komme en liten pistel i alle teknomagasin om slikt noe som har skjedd!

2. Deretter avklarer Adobe at det kun er for dem som allerede har lisens MEN dem holder likevel lisensnummerne åpne for at de nettopp skal være tilgjengelige for alle!

3. Kanskje hundretusenvis laster ned PS CS2 og mange begynner å bruke det fast.

4. En god del av dem igjen føler det er verdt å bruke noen tusenlapper på CS6.

5. Vips så har Adobe ett mersalg på kanskje flere tusen lisenser på verdensbasis over en periode på ett år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Egentlig tror jeg det er ett lite stunt fra Adobe....

1. Adobe sier det er gratis Photoshop CS2 til alle sammen, det skaper kjempepublisitet da det vil komme en liten pistel i alle teknomagasin om slikt noe som har skjedd!

2. Deretter avklarer Adobe at det kun er for dem som allerede har lisens MEN dem holder likevel lisensnummerne åpne for at de nettopp skal være tilgjengelige for alle!

3. Kanskje hundretusenvis laster ned PS CS2 og mange begynner å bruke det fast.

4. En god del av dem igjen føler det er verdt å bruke noen tusenlapper på CS6.

5. Vips så har Adobe ett mersalg på kanskje flere tusen lisenser på verdensbasis over en periode på ett år.

Tror det er klart for alle at dersom du kjøper CS6, så tjener du mere på det, enn å bruke CS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...