klenoth Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Er det noen som veit om det finnes en laptop som man faktisk kan ha i fanget uten at man brenner opp? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hva med en "Laptop-Pute"? Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Joda, men den tar plass, tenker den tar opp litt for mye plass i ryggsekk når man driver og pendler. Det har vært digg med en laptop som holdt seg kjølig når man ligger i senga med laptopen på magen :-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ja, det eneste problemet er at man da sannsynligvis dekker viftene Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Asus g-seriene har vifter på baksiden og kjøler veldig godt. Men de blir fortsatt varme under gaming. Kan anbefale en stor bok mellom deg og laptopen Endret 9. januar 2013 av kasernen Lenke til kommentar
Hurlumhej Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kan anbefale laptoppute med vifter, kjøpte en til rundt 300kr Holdt pc og juvelene kjølige. Tar litt plass men får fint plass i en ryggsekk. Lenke til kommentar
comadore Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Vet du helst ikke vil ha ! men denne http://www.clasohlson.com/no/Targus-AWE55EU-laptopstativ-med-viftekj%C3%B8ling/Pr383752001 Funker veldig bra, koble til en USB port=du har strøm på viftene. Jeg fikk plass til denne når jeg har reist diverse steder, i en sekk med 15,6" pc+lader+ evt andre ting Funker meget bra når det gjelder kjøling for min del. Var gjerne forskjellen på om jeg kunne game eller ikke(hadde jeg den ikke kunne pc slå seg relativt for av grunnet overoppheting)! Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Vet du helst ikke vil ha ! men denne http://www.clasohlso...ing/Pr383752001 Funker veldig bra, koble til en USB port=du har strøm på viftene. Jeg fikk plass til denne når jeg har reist diverse steder, i en sekk med 15,6" pc+lader+ evt andre ting Funker meget bra når det gjelder kjøling for min del. Var gjerne forskjellen på om jeg kunne game eller ikke(hadde jeg den ikke kunne pc slå seg relativt for av grunnet overoppheting)! Joda fin den, det hadde vært genialt hvis dem kunne laget den stor nok til å putte laptopen inni slik at det blei et kombinert hardcover til pcen også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå