snorkeren Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har problemer med å koble meg på nettet med min iphone 4. Nå begynner ipaden også å tulle. Hva er dette? På dataen min virker internettet utrolig kjapt og bra så det er ikke internettsignlene det er noe galt med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Bytt kanal på WiFi. Installer inSSIDer på en PC og sjekk om det er mange nett som forstyrrer på 2,4 GHz. Kjøp ny router som støtter 5 GHz (hjelper ikke på iph5). Endret 9. januar 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Kjøp ny router som støtter 5 GHz (hjelper ikke på iph5). iPhone5 støtter 5GHz. Kilde: http://www.apple.com/no/iphone/specs.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Ups, skrivefeil, skal selvsagt være (hjelper ikke på iPh4). Alle vet da at 5 støtter 5 GHz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå