Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) VS @ Stamford Bridge 20.45 Tv2 sport Xtra Endret 9. januar 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Chelsea tar ligacupen lett. Swansea over to kamper blir barnemat. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Vi får se da. Michu kan fort bli en virkelig hodepine for London-klubben. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Swansea møter 2xArsenal, 2xChelsea, Everton (B), Stoke (H), Sunderland (B) og West Ham (B) på under fire uker, pluss enda en kamp hvis de slår Arsenal i omkampen. Ni kamper på 26 dager er latterlige saker, spesielt for et lag med liten bredde i troppen. Dette blir plankekjøring for Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Chelsea stiller i følgende lagoppstilling mot Swansea City: (4-2-3-1): Turnbull;Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole; Luiz, Ramires; Oscar, Mata, Hazard, Torres. Benken: Hilario, Ferreira, Bertrand, Ake, Lampard, Marin, Ba Fornuftig, presterer ikke Torres kan vi hive innpå Ba etterhvert :-) Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 En stund siden jeg har sett Hazard så frisk som i dag, håper han er på vei tilbake til formen han hadde i starten av sesongen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Da er det vel snart på tide å sette innpå Demba Ba. Gleder meg til Torres blir solgt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Gleder meg til Torres blir solgt. Hvem i all verden gidder å kjøpe han? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Hvem i all verden gidder å kjøpe han? Ikke noe topplag i hvertfall, en bunnklubb i Spania muligens. Er ikke så viktig hvem som kjøper han og hvor mye vi får for han, bare vi kvitter oss med lønnsutgiftene. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Som om lønnsutgifter er et problem i Chelsea. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fernando Torres hadde ifølge statistikktjenesten Opta bare 19 ballberøringer på sine 81 minutter på banen. Så elendig at jeg har lyst til å gråte. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 SWANSEEEEEAAAAAA!!!!!! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Nå gråter jeg, faktisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Forbanna dritt dommer. Ba får gult for filming og blir snytt for scoring. For et latterlig nivå det er på dømmingen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fin assist av Ivanovic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå