1onlife Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har bestemt meg for å satse mye mer på bloggen min. Og har nå droppet den store speilrefleksen til fordel for et kamera jeg kan ta med på fester o.l i form av et Fujufilm x10 kamera. Problemet er at jeg ikke kan noe som helst om bilder eller kamera bruk. Så kan noen linke til noen relevante tutorials eller intrukssister som kan gi meg en innføring i basic kamera bruk til å ta bilder i alle settinger og spesifikt med et x10 systemkamera Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Start med denne: https://www.foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=45116 For øvrig ligger det masse annet stoff på foto.no og her på akam om grunnleggende fotokunnskaper. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Akam har mange fine guider som gir det innblikk i forskjellige fotografiske situasjoner, og Guiden "blender, lukker, iso og sånt" gir deg et inntrykk i det grunnleggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå