wergz Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg spiller DayZ for tiden, og har koblet i PCen: - Forgreningsplugg som gir 2 mini-jack innganger, i stedet for 1. Denne pluggen har tilkoblet 1 AUX fra BoomBlasteren og 1 AUX fra et elektrisk trommesett. Headsettet mitt er Logitech G35 og er koblet til med USB i 1 av de to front-inngangene på kabinettet. Problemet mitt er at in-game lyden fra DayZ kun spilles av på Blasteren, og ikke i headset. Jeg bruker også skype for samtaler i spillet, og derfor ønsker jeg å høre folk fra skype samtidig som lyden fra selve spillet høres gjennom headsettet. Jeg har sett en del på volumkontrollene, ved å sette headset som "standard kommunikasjonenhet" og lignende, men ingenting fungerer som det skal. Er det en enkel løsning til dette som jeg har oversett? -Marius Endret 9. januar 2013 av wergz Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) I Windows: Høyreklikk på høytalenren, velg "Playback Devices". Sørg for at din headset har grønn hake på. Endret 9. januar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
wergz Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 I Windows: Høyreklikk på høytalenren, velg "Playback Devices". Sørg for at din headset har grønn hake på. Headsettet er nå haket grønt, men fortsatt er ikke in-game lyden der. Kan det hende at jeg må restarte spillet for hver gang hvis det skal funke? Lenke til kommentar
wergz Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Litt seint nå, men ja: det hjelper å restarte spillet og ha koblet headset før du begynner å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå