Øystein.F. Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det koreanske MMOet hiv seg på gratistrenden. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ganske morsomt spill, Skal kjøpe det når de slipper ut mere DLC Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Er nok ikke betalingsmodell som er problement, men at spillet ikke appelerer til det vestlige markedet på samme måte som på hjemmebanen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kanskje prøve det på nytt. Men jeg logga inn nå og sjekka kontoen min og den er "flagget" som aktiv. Stussa litt på den siden jeg aldri fortsatte meg spillet etter den første måneden. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kanskje prøve det på nytt. Men jeg logga inn nå og sjekka kontoen min og den er "flagget" som aktiv. Stussa litt på den siden jeg aldri fortsatte meg spillet etter den første måneden. Kanskje du burde sjekke kontohistorien din. Vet ikke om du satte opp abbonnement eller om det var en måneds spilletid som fulgte med spillet..? Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 De tok penger til meg selv om jeg sto som inaktiv, siden paypal hadde fått beskjed om å gi de penger. Så jeg måtte slette den der inne før det stoppet opp... He he ikke bomben at det ble F2P. Var i et guild og ja det døde nokså fort etter de 30 først dagene folk hadde i spilletid ja. Selv stoppet jeg opp på lvl 58. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kansellerte før de første 30 dagene var over. Prøvde å starte spillet nå, men funket ikke grunnet manglende abonement. så da er jo saken ute av verden. Lenke til kommentar
deac Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Selv ble jeg lei Tera i betaen. Kul combat, that is all.. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Har spillet prøve lvlene. Sm var gratis. Likte spillet kjempe godt. Men endte med å droppe det pga. Guild Wars 2. Tror nå som det blir gratis så skal det spilles. Aelsker dhea! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Synes det er synd med tanke på at jeg har spilt siden starten. Er også guildleder i et guild som har Vanarchy nå, så er vel mer redd for hvordan det blir når portene åpnes for alle og enhver Kommer garantert til å fortsette dog, mest sannsynlig som Tera Club medlem! Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 såeh... Når skal WoW følge etter og gjøre det samme er hva jeg lurer på. =P Ser stadig fler og fler som går over til dette. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 såeh... Når skal WoW følge etter og gjøre det samme er hva jeg lurer på. =P Ser stadig fler og fler som går over til dette. Fordi dem ikke trenger å gjøre det enda.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 såeh... Når skal WoW følge etter og gjøre det samme er hva jeg lurer på. =P Ser stadig fler og fler som går over til dette. Så lenge WoW har rundt 7 - 10 millioner spillere og så lenge de tjener penger som gress på abonemmangs modellenen så tror jeg neppe de blir å gå over til free to play. Muligens de blir å gjøre det når Titan kommer ut men det er egentlig spekulasjoner. Er vel også en av grunnene til at andre MMO,s sliter Er liksom bare plass til 2-3 store i markedet på en gang. Folk er ikke så veldig villig til å betale nok en månedsavgift uten at spillet er veldig bra og har etablert en slags må ha eller prøve kultur blant pc gamere. Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 tja den linken dere har til TERA er til de amerikanske serverne jeg oppdagde dette etter og ha spilt meg opp til lvl 12 siden jeg fikk en ping på 1.2k den nettsiden dere burde sende folk til er Tera-Europe.com og ikke til Tera.enmasse.com siden enmasse er stasjonert i NA og ikke EU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå