I.A.G. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Filoverføring har alltid vært r*** på både Trillian og MSN. Er det noen nettverk som gjør dette bra? Dropbox. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nei, vi trenger ikke å bytte MSN nå i Kina, vi kan bruker MSN fremdeles i fremtiden. Men desverren det er ikke så mange folk bruker det i kina nå. Og vi foretrekker Skype istedenfor det Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Have fun med å bli overvåket enda litt mer da ""On Wednesday, Nart Villeneuve at the University of Toronto revealed that a Chinese version of Skype's application is being used for wholesale surveillance of text messages. The software is distributed by Skype's Chinese partner, Tom Online. Skype has acknowledged since 2006 that this version looks for certain sensitive words in text chats, and blocks those messages from reaching their destination."" http://abcnews.go.com/Technology/story?id=5948389&page=1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ikke så hyggelig å vet det :huh: :huh: Hva med min søt skype da? Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Dropbox. Hehe.. jeg tenkte vel egentlig på instant messaging-nettverk, men dropbox er unektelig bra Opera Unite er også go-to løsning når man skal sende filer... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Ikke så hyggelig å vet det :huh: :huh: Hva med min søt skype da? Din Skype er ikke noe unntak Følg denne guiden så kan du kryptere tekst: http://null-byte.won...pidgin-0131804/ Husk at de du prater med må også gjøre det samme. Endret 16. januar 2013 av fenele 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Takk! Jeg vil prøve det senere Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Problemet med å kryptere kommunikasjon er at det hever alle flagg hos overvåkerne, så blir man straxx overvåket mye nøyere. For at det skal være noen positiv effekt med å kryptere kommunikasjon i forhold til overvåkning, må alle bruke det, hele tiden. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har gått fra msn til skype.. men hvordan kommer man inn på mailboksen. Finner ikke snarvei fra skype..?? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det fins ingen. Jeg lurte på om man fikk notis på Skype om nye mail på Hotmail-kontoen, men foreløpig støtter ikke Skype det og heller ingen snarvei, så man må nok sjekke mailen manuelt en stund til. For min del så er det helt greit, jeg må uansett skrive adresse og passord på nytt enten jeg går via Messenger eller bruker browseren. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det fins ingen. Jeg lurte på om man fikk notis på Skype om nye mail på Hotmail-kontoen, men foreløpig støtter ikke Skype det og heller ingen snarvei, så man må nok sjekke mailen manuelt en stund til. For min del så er det helt greit, jeg må uansett skrive adresse og passord på nytt enten jeg går via Messenger eller bruker browseren. Hvilken Browser bruker du? Jeg slipper å skrive inn på nytt hvis jeg bruker IE eller Maxthon3. Men hvis jeg bruker Chrome må jeg skrive inn hver gang. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Først og fremst, unødvendig å sitere meg når det er ingen andre innlegg mellom oss. Jeg bruker Firefox, men så pleier jeg ikke å huke av for "La meg være pålogget". Den bruker jeg kun når jeg er hjemme og har e-postsamtaler på gang. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 er det en måte å flytte msn kontaktene mine til skype uten å installere skype på nytt? jeg har begge program installert allerede Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Det er vel allerede beskrevet på tidligere sider, men er bare å logge på med MSN kontoen din på Skype, så blir kontaktene automatisk migrert. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) ah da er jeg med. var plutselig mye lettere å forstå når du skreiv det på den måten takker edit: arg faen hva skjedde nåa? jeg logga inn med msn kontoen og fulgte guiden, men nå er alle skype kontaktene mine borte, så jeg sitter igjen med kun msn kontaktene mine. Endret 20. februar 2013 av Spirre Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 edit: arg faen hva skjedde nåa? jeg logga inn med msn kontoen og fulgte guiden, men nå er alle skype kontaktene mine borte, så jeg sitter igjen med kun msn kontaktene mine. Det som skjedde nå er at du nå har TO skype-kontoer... Finn en guide på hvordan man slår sammen t kontoer, kanskje? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei, tviler på det. Det som har sikkert skjedd er at det er kun MSN kontaktene som er valgt under Kontakter. Husker ikke riktig vei i farta nå, men oppe på menyen har du Kontakter og kan velge der hvilken konto-kontakter som skal vises. Jeg bruker bare Pålogget, så ser jeg kun de som er pålogget, både MSN og Skype. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Okay, må nesten ta en titt på prosessen selv for å skjønne helt hva du ser. :B Hvis du allerede joina de to kontoene under prosessen for å få kontoen over, er det nok rett som du sier. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) det som skjedde var at skype kontaktene ikke dukka opp fordi jeg logga inn med msn kontoen. når jeg logga ut og så inn med skype kontoen så var de tilbake, men da var msn kontakene vekk igjen, så jeg tok backup av skype kontaktene og loada msn kontoen og så lasta inn backuplista. jeg hadde forøvring valgt "alle" i kontaktlista mi, og uansett om jeg logga inn med skype eller msn så mangla den lista jeg ikke hadde logga inn med. men det ble også litt bugga fordi ingen var markert som pålogga av skypevennene mine, så jeg sende ut en ny venneforespørsel til alle skypevennene mine og nå funker det ser det ut til. så etter et par (les: ca 6 innlogginger), en fornying av alle skypevennene mine og en del banning og drittslenging til microsoft (hva annet er nytt?) så funker den "sømløse" msn/skype sammeslåinga.....tror jeg... Endret 21. februar 2013 av Spirre Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Tja, det var vel som jeg sa da: du har to separate Skype-kontoer nå. Den ene fra Skype og den andre importert fra MSN. Du kunne sikkert også ha importert skype-kontaktene inn i MSN-kontoen din som beskrevet her [lenke] men det er kanskje litt seint nå. Helt sømløst var det vel ikke. Endret 21. februar 2013 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå