Øystein.F. Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Dei som har venta på Ni No Kuni må vente litt lenger. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Så det var derfor Gamezone for noen uker siden sendte mail om at de ikke fikk den inn før den 30. jan. I see, oh well, 1 uke er da jo ikke så altfor lenge å vente. Lenke til kommentar
Festkaramell Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Filmen heter vell Princess Mononoke strengt tatt Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ble redd når jeg leste overskriften, men en uke skal jeg tåle Første jeg tenkte var flere uker eller måneder. Gleder meg helt sykt til dette spillet. Wizard's edition! Come to papa! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Filmen heter vell Princess Mononoke strengt tatt Selvsagt. Fikset nu. :-) Lenke til kommentar
Martyric Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Som kompensasjon for dette får Europa en spesial laget dlc in game figur Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Bra. Bruk heller tid på å gjøre det ferdig enn å komme trekkende med en masse patcher i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå