VargAamo Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Mushkin har vært stille lenge, men slår nå på stortromma. Kommer tilbake med terabyte-SSD Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 hvor ble de av terabyte SSD'en da? 7 Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 hvor ble de av terabyte SSD'en da? Bare noe de skrev for å få folk til å lese artikkelen. Lenke til kommentar
Choppercon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 hvor ble de av terabyte SSD'en da? 960 GB er jo nesten 1 TB da. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Etter hva jeg har fått med meg skal det være to stk. Sandforce kontrollere i denne, så det er to 480GB SSDer i RAID 0, ikke en 960GB SSD. 1 Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 blir litt som å sammenligne en Fiat med en Ferrari. Begge har jo 4 hjul og begge er laget i Italia. Men fleste parten vet at de går ikke like fort eller ser like fine ut Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Etter hva jeg har fått med meg skal det være to stk. Sandforce kontrollere i denne, så det er to 480GB SSDer i RAID 0, ikke en 960GB SSD. Om dette stemmer lover det ikke bra. De fleste intern RAID-0 løsninger har hatt dårlig eller ingen skalering med QD for IOPS, selv om båndbredde kan være høy. Det er en måte å få høy kapasitet på, men jeg er skeptisk. "Mushkin landserer en intern RAIDet (2x RAID-0) SandForce SSD med opp til 960GB kapasitet." Uten benchmark data er det en god nok oppsummering. Det skal bli spennende å se om det blir skikkelige PCIe SSDer, eller bare fler RAID kontrollere med integrerte SATA SSDer. I det minste bør det være custom firmware som gjør en bedre jobb enn standard RAID kontrollere med samme SSDer. Endret 10. januar 2013 av GullLars Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nå fant jeg en kilde på det ja: http://www.anandtech.com/show/6599/mushkin-announces-960gb-25-chronos-ssd "Details are very scarce at this point but I was able to find out that it's made out of two 480GB SSD that run in RAID 0 mode". Lenke til kommentar
Directx13 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Den bokstavelig talt største nyheten heter Chronos Deluxe, og er en SSD på hele 960 GB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå