Cyliz Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Hei! Har akkurat kjøpt meg Sony Xperia V, og jeg merket med en gang at meldingsapplikasjonen var annerledes enn jeg er vant til fra min tidligere HTC Hero. På HTC Hero er meldingene ordnet som en slags "chattelogg", der alle meldinger til/fra personen blir ordnet kronologisk. Slik er det ikke på Xperia V. På denne minner meldingsfunksjonen om en gammel Nokia. Noen som vet hvordan jeg endrer oppsettet slik at jeg får det på samme måte som på HTC Hero, evt. hvilken app som kan gjøre dette/hvordan det gjøres? Tusen takk. Endret 9. januar 2013 av Cyliz Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Chomp SMS,Handcent SMS,GO SMS. Tre muligheter jeg kommer på i farta! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei! Har akkurat kjøpt meg Sony Xperia V, og jeg merket med en gang at meldingsapplikasjonen var annerledes enn jeg er vant til fra min tidligere HTC Hero. På HTC Hero er meldingene ordnet som en slags "chattelogg", der alle meldinger til/fra personen blir ordnet kronologisk. Slik er det ikke på Xperia V. På denne minner meldingsfunksjonen om en gammel Nokia. Noen som vet hvordan jeg endrer oppsettet slik at jeg får det på samme måte som på HTC Hero, evt. hvilken app som kan gjøre dette/hvordan det gjøres? Tusen takk. På min v så er alle smsene under hvert navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå