themisfit Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 har problemer med å spille av enkelte avi filer i win media player. forsåvidt det samme problemet i winamp, the playa og windvd4. i win media player er det slik at jeg får åpnet fila, men får ikke frem noe bilde. dvs, den spiller av lyden til avi fila, men i "videoviseren", så kjører den en av de standard temaene sammen med lyden fra avi fila. jeg har innstallert divx v. 4.02 tror jeg, hvertfall en ganske ny. har også innstallert diverse xvid codecs. er det noen jeg har oversett, i tilfellet finnes det en annen spiller jeg burde bruke? f.eks divxbundle`? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 www.mplayerhq.hu www.divx.com Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Last ned g-spot og sjekk hvilken kodek du trenger. Lenke til kommentar
adg Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Last ned Nimo Codecpack... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Last ned Nimo Codecpack... NEI! Ikke hør på han :o Nimo er noe herk Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 ..og for de som ikke bruker linux? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 ..og for de som ikke bruker linux? Hva med de? Er bare windows-forslag i denne tråden, eller? Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 ..og for de som ikke bruker linux? Hva med de? Er bare windows-forslag i denne tråden, eller? oki, det skulle være et svar til DrDoogie. denne mplayeren's codecs fungerer tilsynelatende kun i linux. det var det. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 oki, det skulle være et svar til DrDoogie. denne mplayeren's codecs fungerer tilsynelatende kun i linux. det var det. Ja? Og? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Feilposta, høyrer til under ProgramvareCodec. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg