horse4life Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Heisann! Lenge siden sist jeg har vært aktiv her nå. Jeg har tenkt tanken å "nedgradere" PCen til en mindre størrelse og gå til innkjøp av mATX + 3770k Vil da selge det jeg har nå: AMD Phenom X6 1055T 2,8 ghz ASUS M4A89GTD PRO/USB3 Dette er to år gammelt, hva tror dere jeg kan få for det nå? Nypris da var 2500-2800 kr ca. Takker for svar Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 En drøy tusenlapp er ikke noen blodpris. Det er forsåvidt mye ytelse for pengene. Skal du gjenbruke minnebrikkene i det nye oppsettet? Jeg innbiller meg at det isåfall vil bli lettere å selge dette som en pakke, mao. med RAM inkludert. 1 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Fulle specs? På min egen PC nå. Samme som i signatur men Arc midi kabinett, og 7970 En drøy tusenlapp er ikke noen blodpris. Det er forsåvidt mye ytelse for pengene. Skal du gjenbruke minnebrikkene i det nye oppsettet? Jeg innbiller meg at det isåfall vil bli lettere å selge dette som en pakke, mao. med RAM inkludert. Jeg har 8 GB RAM som kan følge med. Kingston 1333mhz CL7 4x2gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå