TooBorg Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ratchet & Clank i 3D er jo magisk. Feil å skrive død, er bare en standard som "alle" nye tv har. Det er jo lite værdt å presentere gammel teknologi som revolusjonerende år etter år (som apple gjør). 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hehe, ja om bare Apple kunne lansert 3D så hadde det ikke vært måte på hvor revolusjonerende og nytt det hadde vært. 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Da blir det iPhone Retina2 : Apple Reinvents Vision Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg vil heller ikke si at 3D er dødt, men jeg skal heller ikke påstå at jeg kjøpte TVen min, til tross for at det var 3D-høvdingen i 2011, fordi det var 3D på den. Jeg ville bare ha en svært bra TV, og da får man uansett 3D på kjøpet. Jeg bruker det ikke aktivt, og jeg ser ikke en veldig stor nytteverdi i det. Ellers holder det med 3D-titting i to-tre timer, merker jeg blirr litt sliten av det i lengden. Men absolutt en kul sak på filmer som er laget for 3D. På PCen kommer jeg neppe aldri til å bry meg om 3D, men kanskje frekvensen (120Hz). Jeg kan ikke se for meg at jeg orker å spille i mange timer med 3D (og foreløpig briller), og det går lett med en del timer når man først setter i gang:p Ellers er de fleste filmene man finner i 3D-versjoner fullstendig unødvendige å se i 3D, de fleste fungerer like bra i 2D. Foreløpig er det kun tre filmer jeg syns gjør det bra i 3D og det er Avatar og Hobbiten, og faktisk "remake" av Lion King. Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 jeg vil ha touch på pc skjermen og 4k tv, jeg har enda ikke sett en eneste 3d film... jeg er rett og slett ikke imponert, det føles ikke naturlig med de sinnsvake brillene, mine egne briller med styrke er nok. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva skal man med touch på en TV? PC-skjerm kan jeg forstå, men når er man frampå tv'n og trykker? Hadde blitt glad med litt raskere menyer. Merkelig at selv toppmodellene har menyer og smart-funksjoner tregere enn mobilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå