Redaksjonen. Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Sure toner for gammel traver. Nå rammes også radioen Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) For mange år siden tenkte jeg å gi radio en ærlig sjanse og koplet til antennen i bilen. Etter noen timers lytting til diverse radiostasjoner og irritasjon over rimelig dårlig musikkvalg, prating midt i sangene og folk som snakket bare for at de får betalt for det, havnet jeg på musikkanalen P3 mp3, eller hva den nå het. Der presterte de å kutte sanger for å snakke, eller prate midt i sangene. Da kappet jeg antennekabelen en gang for alle, og i alle bilene jeg har hatt siden hatt siden har det vært egne CD-er og mp3 som er blitt brukt. I senere tid har internettradio tatt over mer og mer, samt at Spotify har lansert en radiotjeneste som fungerer rimelig bra Edit: glemte et ord Endret 9. januar 2013 av PL610 2 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Tror det er en dårlig ide å bruke radioen som et musikkanlegg ja, iallfall i den tro at du får høre noe spennende, ny og kreativ musikk der. Stort sett bare søppel, enig i det. For min del prøver jeg å bruke radioen til å høre minst mulig musikk, men heller ikke det hjelper noe særlig. Program som forsøker seg på et visst innhold blir støtt og stadig avbrutt med musikk. I søpla med DAB og FM. Nå bruker jeg kun podcast-servicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg