Misamisa Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har det kjempe bra selvom jeg er på denne avdelingen. Jeg føler fremtiden ser lys og er gladere. Men alikevel har jeg skikkelig skadetrang. Jeg har skikkelig lyst til å kutte meg masse og dypt. Men jeg har det bra. Så hvorfor i huleste vil jeg da kutte meg? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Enkelte mennesker opplever glede ved smerte. Noen blir opphisset av å bli sparket i skrittet. Folk er forskjellige. Jeg anbefaler dog at du finner deg en annen måte å skade deg på da blødninger av og til kan være vanskelige å stoppe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ta en isbit å klem så hardt du klarer på den hver gang du føler trang til å kutte deg selv. Anonym poster: 4b7b8698a88af3070ddd4f6e2f4e60b1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Lol. Endret 20. august 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Ta en isbit å klem så hardt du klarer på den hver gang du føler trang til å kutte deg selv. Anonym poster: 4b7b8698a88af3070ddd4f6e2f4e60b1 Denne er jeg enig i. Prøv dette, jeg har hørt om at det har hjulpet andre. + at der er litt godt også Og jeg har et kutt på leggen! Sparket inni en skuff altfor hardt siden "noen" hadde dratt den ut. Endret 9. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg tror ikke på at du har det kjempebra, Misamisa. Det kan hende du ikke er klar over det selv, men jeg tror slett ikke du har det så bra som du prøver å inntrykk for. Hvordan kan du vite hvordan jeg har det? Jeg har det kanskje ikke fantastisk men jeg har det bedre enn på lenge. For jeg har bestemt at angsten ikke skal styre meg lenger. Derfor har jeg begynt på skolen igjen og tar bussen. Det har jeg ikke gjort på et halvt år. Hvorfor jeg er tvangsinlagt skjønner jeg ikke haha Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvordan kan du vite hvordan jeg har det? Jeg har det kanskje ikke fantastisk men jeg har det bedre enn på lenge. For jeg har bestemt at angsten ikke skal styre meg lenger. Derfor har jeg begynt på skolen igjen og tar bussen. Det har jeg ikke gjort på et halvt år. Hvorfor jeg er tvangsinlagt skjønner jeg ikke haha Du blir glad og synes det er morsomt at du er innlagt? Lenke til kommentar
Misamisa Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Du blir glad og synes det er morsomt at du er innlagt? BLIR GLAD? HAHAHAHAHAHAHHAHA NEI! Jeg hater det. Grunnen til at jeg ler er fordi det er så jævla komisk at jeg er tvangsinnlagt når det ikke er noen grunn! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) BLIR GLAD? HAHAHAHAHAHAHHAHA NEI! Jeg hater det. Grunnen til at jeg ler er fordi det er så jævla komisk at jeg er tvangsinnlagt når det ikke er noen grunn! Så du hva jeg skrev i den andre tråden din da? Og det er jo en grunn til at du er innlagt. Det er jo åpenbart at folk vil ha deg innlagt pga det. Det er jo ikke normalt å gjøre det. Endret 10. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå