Titten Tei Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Spør sikkert dumt, men har ikke så god greie på det. Kan jeg på noen måte oppgradere min mini pc Samsung 3051UA slik at jeg får det til å gå kjappere? Er brukbart fornøyd ,men ønsker å høre om mulighetene til å få det enda kjappere. Er det noe man kan kjøpe/gjøre ved enkle grep, bortsett fra å avinstallere ditt og datt Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Du kan skifte ut HDD med SSD. Ellers er det lite å gjøre, bortsett fra å skifte til et "lettere" operativsystem. Lubuntu eller Zorin OS 6 Lite er linux-distroer som kjører godt på denne maskinvaren. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Å bytte til SSD vil nok gjøre susen. Hvis det ikke er nok kan det nok hjelpe med litt mere RAM. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hva slags operativsystem kjører den nå? Hvis det er Windows så kan få den raskere ved å installere Linux. Lubuntu eller Xubuntu er to greie versjoner som krever lite av maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå