RBW Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 «Voyager Air» er fire ting på én gang. Corsair slipper en egen multimedieløsning Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hadde vel passet bedre med ett annet bilde med den overskriften? Trodde Corsair kom med en nettbrett type 2 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Likte spesiellt brett nr 2 fra høyre. 4 Lenke til kommentar
Vodoking Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Enig med AndersT2, litt misvisende bilde. Høres spennende ut, eneste jeg kunne tenkt meg med dette produktet var en slags "doc'ing" system. Sånn at den oppdaterte seg automatisk når du gikk inn i en Wi-Fi sone hjemme eller jobb. Der hvor enheten sjekker databasen opp mot sine egne filer og ser om det er forandringer. Men alt dette kommer antagelig i et software en eller annen gang, eller eksisterer allerede. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Likte spesiellt brett nr 2 fra høyre. Jeg så mer på de som holder skjerfjølene 3 Lenke til kommentar
olundberg Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Likte spesiellt brett nr 2 fra høyre. Nr 3 får meg heller ikke til spontanoppkaste Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det var veldig lekre former på disse d.. jeg mener medieløsningene. Fikk ikke helt forståelsen av sammenhengen med de LCD mediaspillerene og de NAS lignende boksene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Så, hvor er nettbrettene jeg klikket inn for å se på? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Likte spesiellt brett nr 2 fra høyre.Jeg så mer på de som holder skjerfjølene Det var de jeg siktet til:) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 For all del, jeg synes at konseptet er kult. Men jeg vet ikke om det eksisterer et marked for slike ting? Er redd at det blir noe "mannen i gaten" ikke vil skjønne hva er for noe Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvilken del snakker du om "mannen i gata" ikke vil skjønne? Brettene eller damene? ) Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nettbrettene illustrerer at boksen kan streame 5 HD videoer samtidig, vel det er bare 4 jen...nettbrett, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå