Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Alex Jones har blitt gal...kanskje ikke så sunt med masse konspirasjons tenkning?

Anbefalte innlegg

ELLER er fyren bare helt genial og troller sine tilhengere for egen fornøyelse?

Man kan jo lure.

Det er jo forsåvidt sant at ekstremværet kan være menneskeskapt gjennom klimaendringene på global basis over hundre år :D

...

Men fyren høres jo fremdeles nesten seriøs ut, som en TV-predikant.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piers Morgan er en av de mest kvalmende mediapersonene som finnes. Nesten alle intervjuene hans handler om å sette alle som er uenig med ham i et dårlig lys, enten det er Alex Jones eller Irans president. Jeg er ikke tilhengere av noen av disse, men det er bare så ekstremt feigt og falskt. Spesielt godtroende er han også rundt Obama og hans administrasjon; alt som Obama gjør er visstnok rett. Og gjør Obamas administrasjon noe feil så er det ikke hans feil, men noen andre sin feil. Både Morgan og hele CNN er en gjeng falske mennesker. Bare se på hvordan de svartmaler høyresiden, spesielt Tea Party bevegelsen, der visstnok alle er en gjeng rasistiske nynasister, ifølge CNN.

Alex Jones er svært opptatt av frihet og rettigheter til å bære våpen, og Obama gjør alt han kan for å fjerne disse fra vanlige folk, og tar i bruk tragedier som unnskyldninger. Alle som har våpen er jo en potensiell massemorder, tydeligvis. Mental helse har visst ingenting å gjøre med det.

Så når Morgan og hans ekle hersketeknikker nærmest erklærer Jones og alle som har våpen for galne mennesker som støtter massemord, så skjønner jeg godt at han tenner på alle plugger.

Endret av FrihetensRegn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Piers Morgan er en av de mest kvalmende mediapersonene som finnes. Nesten alle intervjuene hans handler om å sette alle som er uenig med ham i et dårlig lys, enten det er Alex Jones eller Irans president. Jeg er ikke tilhengere av noen av disse, men det er bare så ekstremt feigt og falskt. Spesielt godtroende er han også rundt Obama og hans administrasjon; alt som Obama gjør er visstnok rett. Og gjør Obamas administrasjon noe feil så er det ikke hans feil, men noen andre sin feil. Både Morgan og hele CNN er en gjeng falske mennesker. Bare se på hvordan de svartmaler høyresiden, spesielt Tea Party bevegelsen, der visstnok alle er en gjeng rasistiske nynasister, ifølge CNN.

Alex Jones er svært opptatt av frihet og rettigheter til å bære våpen, og Obama gjør alt han kan for å fjerne disse fra vanlige folk, og tar i bruk tragedier som unnskyldninger. Alle som har våpen er jo en potensiell massemorder, tydeligvis. Mental helse har visst ingenting å gjøre med det.

Så når Morgan og hans ekle hersketeknikker nærmest erklærer Jones og alle som har våpen for galne mennesker som støtter massemord, så skjønner jeg godt at han tenner på alle plugger.

Jeg så intervjuet med Piers Morgan, og jeg deler ikke din oppfatning.

Det ser jeg en Piers Morgan som stiller enkle og ukontroversielle spørsmål og en rablende Alex Jones som høres ut som om han er høy på noe annet enn bare seg selv.

Hvilke hersketeknikker bruker Piers Morgan?

Siter gjerne eller vis til tid i videoen.

Dersom du ikke kan vil jeg regnet det som en falsk påstand at det ble brukt hersketeknikker.

Nå har for øvrig ikke våpenlovene blitt innskrenket, og kommer etter all sansynlighet ikke til å bli det under denne perioden.

Hva med når Alex Jones nå mener at orkanen i Oklahoma var menneskeskapt med den HENSIKT å skape og måle ødeleggelse?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jones og hans konspirasjonsteorier, som han lever av, kommer jeg ikke en gang til å ofre en tanke. Har hørt mye rart om HAARP eller hva det nå heter.

Uansett, jeg er ikke en fan av Jones. Men nå det er sagt, er Morgan en enda mindre likt person.

I videoen starter han med en gang å nevne Sandy Hook. Han sier med en gang her at alle som har våpen er potensielle massemordere, og derfor bør gi fra seg våpnene. Ellers hvorfor nevne slike tragiske hendelser i det hele tatt? Folk har gått amok med kniv, skal han ta opp hva slags kniv som ble brukt og at alle som har en slik kniv bør gi den fra seg?

Han spør også retorisk hvorfor vanlige borgere trenger våpen. Han mener helt klart at folk ikke bør ha våpen. Jones gjør det klart for han, at den største massemorderen i verdenshistorien er myndigheter som har drept uskyldige mennesker med sine soldater. Hvem husker ikke bilder fra annen verdenskrig der jøder graver sine egne graver, for så å bli henrettet på sine knær? Derfor er det viktig å ha en viss form for selvforsvar. Da kan man ihvertfall få lov å dø hendene ubundet.

Morgan fortsetter å stille det samme spørsmålet igjen. Han avbryter Jones når han svarer. Det er et følsomt tema, og Morgan fortsetter å stille retoriske spørsmål og avbryter han. Han ser at Jones blir mer og mer irritert, og så stiller han helt ut av det blå spørsmål om 9/11. Det er det journalister lever av.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alex Jones mener tornadoen i Oklahoma var 'false flag-operation'

Værste er kanskje mange stoler blindt på ALT fyren sier, sier han at jorden er flat og rund-jord er 'false flag', er jeg sikker på at han blir trodd da også.

Det er et faktum at myndighetene i USA kan skape tornadoer og stormer ved hjelp av HAARP.

Og Alex Jones er ikke den eneste som har mistanke om at myndighetene i USA har skapt tornadoen.

Jeg har også vært inne på den tanken. Og det er også mange andre i USA som diskuterer dette nå, og de burde vite hvordan en maturlig tornado er, de bor jo der og har vært utsatt for tornadoer før.

Og det er noen tegn som kan vise og det er en naturlig torna do eller om den er skapt ved hjelp av HAARP.

Lenke til kommentar

Det er et faktum at myndighetene i USA kan skape tornadoer og stormer ved hjelp av HAARP.

Nei, det er absolutt ikke et faktum. HAARP er en "ionospheric heater" som er 100% fritt tilgjengelig for almennheten, som forsker på hvordan ionosfæren påvirker radiokommunikasjon.

Norge har lignende anlegg, deriblant i Tromsø som samarbeider med universitetet.

Lenke til kommentar

Og Alex Jones er ikke den eneste som har mistanke om at myndighetene i USA har skapt tornadoen.

Jeg har også vært inne på den tanken. Og det er også mange andre i USA som diskuterer dette nå, og de burde vite hvordan en maturlig tornado er, de bor jo der og har vært utsatt for tornadoer før.

Og det er noen tegn som kan vise og det er en naturlig torna do eller om den er skapt ved hjelp av HAARP.

Selvfølgelig tror du på Alex Jones, noe annet ville overrasket meg,

Er vel myndighetene som står bak flommen på østlandet også.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAARP er kanskje ett av de morsomste eksemplene fordi konspirasjonsfolket, der de aller færreste har noen som helst naturfaglig bakgrunn, er like skråsikre som alltid, på tross av at de ikke kan noe som helst om temaet. Marit Hansen, fra nyhetsspeilet, er det artigste eksempelet, fordi hun har skrevet bok og er aktiv med artikler på nyhetsspeilet, uten å kunne helt grunnlegende fysikk på VGS nivå, enda mindre geologi og geofysikk, som faktisk er det hun har utgitt bok om.

Samtidig forstår jeg ikke hvorfor de på død og liv skal klandre HAARP. Når "they" åpenbart er så super-onde, super-rike og har en masse hemmelig superteknologi, hvorfor sette dommedagsvåpenet på utstilling? Jeg mener, når man først skal se bortifra all vitenskap og spinne en forklaring i hodet, hvorfor ikke like gjerne klandre hemmelige eller usynlige anlegg eller satelitter? Det er jo ikke akuratt slik at man trenger å bevise det for at konaspirasjonsfolket og vår egen kjære Baltazaar skal svelge det.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig tror du på Alex Jones, noe annet ville overrasket meg,

Er vel myndighetene som står bak flommen på østlandet også.

Jeg tror ikke på Alex Jones her, jeg har hatt mistanke om at tornadoen er skapt ved hjelp av HAARP siden før Alex Jones kom ut med det.

For som sagt så har slike kunstige tornadoer og stormer sine kjennemerker, og jeg trenger ikke å høre på Alex Jones for å få mistanker om at her er det ugler i mosen.

Lenke til kommentar

Jeg så intervjuet med Piers Morgan, og jeg deler ikke din oppfatning.

Det ser jeg en Piers Morgan som stiller enkle og ukontroversielle spørsmål og en rablende Alex Jones som høres ut som om han er høy på noe annet enn bare seg selv.

Hvilke hersketeknikker bruker Piers Morgan?

Siter gjerne eller vis til tid i videoen.

Dersom du ikke kan vil jeg regnet det som en falsk påstand at det ble brukt hersketeknikker.

Nå har for øvrig ikke våpenlovene blitt innskrenket, og kommer etter all sansynlighet ikke til å bli det under denne perioden.

Hva med når Alex Jones nå mener at orkanen i Oklahoma var menneskeskapt med den HENSIKT å skape og måle ødeleggelse?

Jeg må nesten si meg enig med deg her...

Piers forsøkte på alle vis å få en fornuftig samtale... uten hell...

Når det gjelder tornadoer så sikter han sikkert til HAARP som de kan påvirke været med...

hvorfor de vil bruke slikt mot egen befolkning er dog uvisst for meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder tornadoer så sikter han sikkert til HAARP som de kan påvirke været med...

hvorfor de vil bruke slikt mot egen befolkning er dog uvisst for meg...

De bruker det bla som en unnskyldning for å sende inn politi og militære, og også for å konfiskere våpen.

Lenke til kommentar

De bruker det bla som en unnskyldning for å sende inn politi og militære, og også for å konfiskere våpen.

Det er en høy prislapp Baltiz... hvor mange milliarder ble blåst vekk i tornadoen? Bare for å hente ut våpen sier du?

Det må være noe av det mest usannsynlige jeg har hørt hittil...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er en høy prislapp Baltiz... hvor mange milliarder ble blåst vekk i tornadoen? Bare for å hente ut våpen sier du?

Det må være noe av det mest usannsynlige jeg har hørt hittil...

Det er ikke så usannsynlig når man vet at regjeringen i USA ønsker det samme som regjeringen i Norge, nemlig å ødelegge landets økonomi for å forberede for en ny verdensorden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke så usannsynlig når man vet at regjeringen i USA ønsker det samme som regjeringen i Norge, nemlig å ødelegge landets økonomi for å forberede for en ny verdensorden.

hadde de hvert ute etter å kjøre økonomien i grøfta finnes det sikkert tusenvis av bedre metoder...

Og argumentene for å angripe alle land som ikke ville bytte olje i dollar faller jo også bort i så tilfelle...

hele imperialismen deres er jo bygget på at de trenger oljepenger for å opprettholde dollarens verdi...

De kunne med andre ord bare gitt faen og systemet hadde kollapset...

hele ditt verdensbilde er i så tilfelle bygget på en ren misforståelse...

du må da se dette Baltiz.... ?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hadde de hvert ute etter å kjøre økonomien i grøfta finnes det sikkert tusenvis av bedre metoder...

Og argumentene for å angripe alle land som ikke ville bytte olje i dollar faller jo også bort i så tilfelle...

hele imperialismen deres er jo bygget på at de trenger oljepenger for å opprettholde dollarens verdi...

De kunne med andre ord bare gitt faen og systemet hadde kollapset...

hele ditt verdensbilde er i så tilfelle bygget på en ren misforståelse...

du må da se dette Baltiz.... ?

Det handler ogå om å skape kaos, gjøre folk fattige og avhengig av staten. og som sagt en unnskyldning for å sende inn soldater, for å trene opp både soldater og befolkning til martial law.

Argumentene for å angripe alle land som ikke ville selge olje i dollar faller ikke bort, men er i høyeste grad gyldige.

For hvis landene begynner å bruke andre valutaer en dollar, så falller dollarens status som verdensvaluta, og da er USA konkurs, fordi da de ikke fortsette å trykke penger slik de gjør nå.

Så lenge de kan fortsette å trykke penger så kan de fortsette med sine kriger ol, selv om økonomien innenlands kollapser.

Det er jo ikke bare snakk om å bygge noe imperium for USA, det er snakk om å bryte ned det bestående for å forberede en ny verdensorden, og da trenger de USAs miliære ressurser, bla for den planlagte 3 verdenskrig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...