sindredl Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Heisann. Har en eldgammel prosessor som trenges å fornyes. Må da legge inn nytt hovedkort og ram også. Pcen skal brukes til litt gaming og noe skole, litt mulittasking osv. Her er komponentene jeg tenker å bestille: MSI Z77 MPower, Socket-1155 Intel® Core i5-3570K Processor Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Det som sitter i maskinen fra før er et Nvidia 460 GTX kort, Corsair TX 650 PSU, samt en gammel core 2 duo prosessor og et mini atx kort m. 2gb ram. Kommentarer? Ser det greit ut, fungerer fint sammen dette osv? Noen som har noen meninger/inspill? : ) Takk på forhånd! Endret 9. januar 2013 av sindredl Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ser knall ut det der, driver du med bilde og videoredigering ville jeg byttet til i7 cpu, men kjør på Kommer langt med den der Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Ser knall ut det der, driver du med bilde og videoredigering ville jeg byttet til i7 cpu, men kjør på Kommer langt med den der Jepp, har hørt det, men driver svært lite med video redigering, og er kanskje innom photoshop et par ganger uka max Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Kjempe bra oppgradering Anbefaler deg å legge ved en cpu kjøler også så får du ned støynivået http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Har du vurdert en SSD også ? Crucial, Samsung og Intel er sikre merker Endret 9. januar 2013 av sveibuen Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Takk for tips, kommer til å kjøpe det som jeg har lista opp i første omgang, så mulig jeg kjøper et sett med ramp til og ny kjøler senere : )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå