Gå til innhold

Hilsen fra ATI - Half Life

WD1200BB

Anbefalte innlegg

"If you're still "stuck in the past" and think that ATI is plagued with driver issues, than go ahead and keep your head stuck in the sand like an ostrich, buy a 5900 Ultra and then start crying when your pals are smoking your ass in games like Half Life 2 and Halo because they're running ATI hardware."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har alle imot nVIDIA?

Syns alle bare klager jeg.

Skulle ønske at folk kunne vente til spillet har kommet ut før de begynner å skryte av at de har et ATI kort.

Også kommer det kanskje optimaliseringer for HL2 fra nvidia sin side?

Uansett, kanskje vi skal vente?

Lenke til kommentar

Forsøk helelr å bruke [ quote ="navn" ] sitat [ / quote ] år du lager slikt.

Men hva var i det hele tatt vitsen? Bare får å gjøre ekstra hån mot nVidia? Bare for å irritere flest folk mest mulg? Virker iallefall slikt, og da oppstår du som en meget barnslig person her :/

Lenke til kommentar
Hvis du er litt oppegående burde du skjønne dette når det for det første står i klammer, topic er på norsk og uttalelsen er på engelsk i et norsk forum...

I topic står det: Hilsen fra ATi..". MAO: Hvis man er litt oppegående regner man med at det er en uttalelse fra ATi.

Lenke til kommentar

det jeg ikke fatter er hvordan Nvidia har laget DX9 kortene sine...jeg mener, Valve sa jo selv at de hadde brukt utrolig lang tid på å lage nvidia spesifikke "codepaths" for å få nvidia kort til å kjøre noenlunde bra...mens ATi sine ikke trengde dette...da spør jeg meg, fulgte Nvidia DX9.0 standarden da de lagde kortene, eller er den en sånn intern "nvidia utgave" av dx9 de lagde dem for, og så gav dem offisiell dx9.0 kappasitet gjennom en eller annen form for emulering eller no?

Lenke til kommentar

må bare si at nvidia var kongen før

men i det siste har den skuffet totalt

ati og nvidia produkter i til samme pris er det stoor forskjell i ytelse

se bare 9500/9600 vs fx5600 og 9100/9200 vs fx5200

i de store kortene som fx 5800/5900 vs 9700/9800 så er det ikke spes stor ytelsesforskjell enda men fxkortene er mye dyrere

Lenke til kommentar
det jeg ikke fatter er hvordan Nvidia har laget DX9 kortene sine...jeg mener, Valve sa jo selv at de hadde brukt utrolig lang tid på å lage nvidia spesifikke "codepaths" for å få nvidia kort til å kjøre noenlunde bra...mens ATi sine ikke trengde dette...da spør jeg meg, fulgte Nvidia DX9.0 standarden da de lagde kortene, eller er den en sånn intern "nvidia utgave" av dx9 de lagde dem for, og så gav dem offisiell dx9.0 kappasitet gjennom en eller annen form for emulering eller no?

Det kan jo være at:

Mer enn det kan jeg ikke tenke meg.

Edit, typo

Lenke til kommentar

Jeg for min del tror du er inne på noe. Men jeg venter og ser til det kommer benchmarks med NVidias nyeste drivere (som de sier vil gjøre endel forskjell). Jeg er ikke ute etter å flame NVidia hensynsløst - selv om jeg er forelsket i Radeon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...