Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er for mye vann på jorden, til at vannet skulle ha kommet som isklumper fra rommet. Teorien faller i samme eske som teorien om at alt uranet på jorden skal ha kommet langveis fra et eller annet sted i rommet.

Igjen: Uran kan ikke oppstå på jorden eller i en levende stjerne. Fysisk umulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Igjen: Uranet og alle de andre tunge grunnstoffene oppstår i det stjernen ender sitt liv som stjerne.

Det må være en merkelig opplevelse å gå gjennom livet med så lav intelligens hehe. Du får det rett og slett ikke inn gjennom det tykke kraniet?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen: Uranet og alle de andre tunge grunnstoffene oppstår i det stjernen ender sitt liv som stjerne.

Korrekt. Glad du har fått med deg litt iallefall.

Er dog stygt redd for at du tar stygt feil om det videre livet til restene av denne stjernen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Korrekt. Glad du har fått med deg litt iallefall.

Er dog stygt redd for at du tar stygt feil om det videre livet til restene av denne stjernen.

Eh, det var vel du som her fikk med deg noe

restene av stjernen ? Tenker du på jern kjernen ?

Lenke til kommentar

restene av stjernen ? Tenker du på jern kjernen ?

Vel, du er jo eksperten blant oss tydeligvis. Fortell meg hva som skjer med resten av stjernen, gjerne i alle de tre mest "populære" tilfellene av "stjernedød" - og hva som skjer med materien i den.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Nok en gang er diskusjon med kreasjonister som å sitte på et krasjende tog, mens man ser på en togkrasj.

Man klarer ikke å se vekk -- og om et lite øyeblikk, så kommer man til å ha jævlig vondt i hodet,

Enig.

Jeg vet ikke hvem som er verst. De for å tro på gud, eller oss andre for å tro at vi klarer å banke litt vett i de. Ingen av delene er reelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Vel, du er jo eksperten blant oss tydeligvis. Fortell meg hva som skjer med resten av stjernen, gjerne i alle de tre mest "populære" tilfellene av "stjernedød" - og hva som skjer med materien i den.

Trur du får stille spørsmålet til ein som har observert og testa det slik at vi veit det 100%. Og om du har lyst å lese eit eventyr får du gå til astronomiboka.

Lenke til kommentar

Trur du får stille spørsmålet til ein som har observert og testa det slik at vi veit det 100%.

Det er dette som er så vakkert med å være menneske. Vi slipper å tilegne oss kunnskap, fordi: hvis jeg ikke har sett det selv, skjedde det ikke. Så herved har vi ikke vært på månen, Afrika finnes ikke og holocaust er bare en myte (sammen med div kriger) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...