EinarEriksen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Nytt Gorilla Glass skal tåle omtrent dobbel så mye trykk som forgjengeren, og 15 ganger mer enn vanlig glass. Enda sterkere Gorilla-glass Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det ingen nevner er at andre glass produsenter gjør det samme, men for dem er det bare hverdagslig og noe de ikke roper høyt om! 5 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 ...få håpe det tåler mer enn Gorilla Glass 1 da - noe 2'ern ikke gjør! Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Min S2 har vært utsatt for ekstremt mye både i edru og tungt påvirket tilstand av eier. Ned betongtrapper, kasting på tvers av rom, mistet et utall ganger fra meters høyde eller mer ned i flisgulv. Resultatet; skjermen er helt uskadet. Chassiset derimot... Kan jeg få det også i Gorilla Glass 2, takk? :-D 3 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Min S3 har flere skraper på seg en til og med min 6 år gamle Seiko klokke, og den har ikke blitt behandlet snilt akkuratt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg