V. Haugen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Flere nettbrett enn bærbare PC-er sendes til verdens butikker i 2013, hevder analysebyrå. ? Nettbrett går forbi laptop-er Lenke til kommentar
snubletunge Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Dette er jo ikkje so rart eigentleg. Dei "fleste" berbare maskiner er jo nettopp brukt til å surfe på internett og å spele enkle spel på. Dette gjer jo nettbrett på ein ypparleg måte, til og med på ein betre måte, etter mi meining. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det gjenstår å se om alle disse konkurerende enhetene til Apple vises når man ser på webstatestikken. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Er det noen nye modeller av nettbrett på vei nå i størrelse 10" ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Dette er jo ikkje so rart eigentleg. Dei "fleste" berbare maskiner er jo nettopp brukt til å surfe på internett og å spele enkle spel på. Dette gjer jo nettbrett på ein ypparleg måte, til og med på ein betre måte, etter mi meining. Forutsatt at man ikke skal skrive AtW Lenke til kommentar
snubletunge Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Forutsatt at man ikke skal skrive AtW Eg har eit blåtann-tastatur som eg koplar til, svigerinna ei tastatur-mappe, dei som skal skrive brukar kanskje heller nokre hundrelappar på ei slik løysing? Er iallefall slik i min omgangskrets. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Eg har eit blåtann-tastatur som eg koplar til, svigerinna ei tastatur-mappe, dei som skal skrive brukar kanskje heller nokre hundrelappar på ei slik løysing? Er iallefall slik i min omgangskrets. Men da begynner det å bli like stort, og på mange måter mere upraktisk enn en ultraportabel. Jeg ser endel som bruker det selv, men jeg ser ikke det store poenget. AtW Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Dette er jo ikkje so rart eigentleg.Dei "fleste" berbare maskiner er jo nettopp brukt til å surfe på internett og å spele enkle spel på.Dette gjer jo nettbrett på ein ypparleg måte, til og med på ein betre måte, etter mi meining.Forutsatt at man ikke skal skrive :)AtW Da bruker du pcen, nettbrett erstatter ikke pcer, dvs de som kjøper nettbrett har pc. nettbrett brukes til å surfe, se på film eller lese bøker i soffaen, senga eller på toget. Folk kjøper færre pcer siden alle har det, hvorfor skal de kjøpe en ny dersom den du har funker fint. Maskinkravene har ikke økt siden vista, for spill har de knapt økt siden xbox 360 ble lansert. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da bruker du pcen, nettbrett erstatter ikke pcer, dvs de som kjøper nettbrett har pc. nettbrett brukes til å surfe, se på film eller lese bøker i soffaen, senga eller på toget. Folk kjøper færre pcer siden alle har det, hvorfor skal de kjøpe en ny dersom den du har funker fint. Maskinkravene har ikke økt siden vista, for spill har de knapt økt siden xbox 360 ble lansert. Ja, det er litt det som er poenget mitt, at i mine øyne er ikke nettbrett noe erstatning for en bærbar, det er ett supplement. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg