Gå til innhold

Underground morderne hiphop

1onlife

Anbefalte innlegg

Jeg er keen på å høre den neste Kanye West som ikke helt har klart å slå igjennom enda. Det nærmeste jeg kommer noe sånnt er Hopsin.

Noe med attitude som ikke har nådd mainstream enda. En som legger effort inn i beatsene sine, men ikke har budgjett til å gjøre de helt syke som på Watch the Throne.

En som legger verdigheten sin i skill og beat valgt med omhu over massiv produsjon. Og som har tekster som gir den herlig FUCKYEAH følelsen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er keen på å høre den neste Kanye West som ikke helt har klart å slå igjennom enda. Det nærmeste jeg kommer noe sånnt er Hopsin.

Noe med attitude som ikke har nådd mainstream enda. En som legger effort inn i beatsene sine, men ikke har budgjett til å gjøre de helt syke som på Watch the Throne.

En som legger verdigheten sin i skill og beat valgt med omhu over massiv produsjon. Og som har tekster som gir den herlig FUCKYEAH følelsen!

En som er up and coming som jeg virkelig digger er iallefall Joey Bada$$. Sjekk ut albumet hans som heter 1999.

Lenke til kommentar

Et par artister jeg liker, som nok fortsatt er litt underground:

Kendrick Lamar (begynner virkelig å slå igjennom)

Ab-Soul

Joe Budden

Nitty Scott (dame)

Big K.R.I.T

EDIT: Legger til:

Atmosphere

Brother Ali

Erk Tha Jerk

Nå vet jeg ikke om noen av artistene jeg har listet opp blir å slå igjennom, det skal sies. Men digger de alle.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Royce kan da ikke være underground lenger vel. Han har jo holdt på siden 90-tallet og vært kjent lenge, og gav jo ut et fantastisk album i fjor eller forfjor.

Og Joe Buddens "Pump It Up" hører jeg jo stadig vekk rundt omkring. Kan være for at folk henger etter i Trøndelag, men ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...