1onlife Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er keen på å høre den neste Kanye West som ikke helt har klart å slå igjennom enda. Det nærmeste jeg kommer noe sånnt er Hopsin. Noe med attitude som ikke har nådd mainstream enda. En som legger effort inn i beatsene sine, men ikke har budgjett til å gjøre de helt syke som på Watch the Throne. En som legger verdigheten sin i skill og beat valgt med omhu over massiv produsjon. Og som har tekster som gir den herlig FUCKYEAH følelsen! Lenke til kommentar
kvamkollektivet Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg er keen på å høre den neste Kanye West som ikke helt har klart å slå igjennom enda. Det nærmeste jeg kommer noe sånnt er Hopsin. Noe med attitude som ikke har nådd mainstream enda. En som legger effort inn i beatsene sine, men ikke har budgjett til å gjøre de helt syke som på Watch the Throne. En som legger verdigheten sin i skill og beat valgt med omhu over massiv produsjon. Og som har tekster som gir den herlig FUCKYEAH følelsen! En som er up and coming som jeg virkelig digger er iallefall Joey Bada$$. Sjekk ut albumet hans som heter 1999. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Et par artister jeg liker, som nok fortsatt er litt underground: Kendrick Lamar (begynner virkelig å slå igjennom) Ab-Soul Joe Budden Nitty Scott (dame) Big K.R.I.T EDIT: Legger til: Atmosphere Brother Ali Erk Tha Jerk Nå vet jeg ikke om noen av artistene jeg har listet opp blir å slå igjennom, det skal sies. Men digger de alle. Endret 15. januar 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har ikke Joe Budden slått gjennom enda? Synes da å huske at jeg hørte på ham for 8-10 år siden eller noe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Black Milk er ganske nice. Apollo Brown også Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har ikke Joe Budden slått gjennom enda? Synes da å huske at jeg hørte på ham for 8-10 år siden eller noe. Vil fortsatt påstå han er ganske underground, men aner forsåvidt ikke. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Joell Ortiz Joe Budden Royce Da 5'9 Crooked I Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Royce kan da ikke være underground lenger vel. Han har jo holdt på siden 90-tallet og vært kjent lenge, og gav jo ut et fantastisk album i fjor eller forfjor. Og Joe Buddens "Pump It Up" hører jeg jo stadig vekk rundt omkring. Kan være for at folk henger etter i Trøndelag, men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå