Blade Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei Jeg har akkurat kjøpt noen varer fra Microplex.Dette var en viftestyring,som ikke funket ordentlig og noen knapper var defekte. Jeg spurte om jeg kunne sende inn den defekte i bytte mot en annen i tilsvarende prisklasse,dette kunne ikke gjøres.Defekte varer byttes til den samme vare. Har jeg ikke angrerett på disse varene,hvis jeg ombestemmer meg og vil ha noen andre varer? Blade Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du kan enten sende den in for reklamasjon, gratis, og få den reparert/få en ny. Ellers så sier du at du vil sende den inn på angreretten, betale porto inn til dem og få pengene tilbake på konto Lenke til kommentar
Blade Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Skrev en mail istad der jeg skrev om angreretten og om penger tilbake.Slik at jeg kan bestille noe annet seinere igjen. Takk for svar Blade Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har desverre samme dårlige erfaring med reklamasjon/angrerett hos microplex , de er svert vanskelig/firkantet ved tolking av disse tingene. De følger loven til punkt og prikke og gir ikke rom for skjønn/fornuft dette fordi de sannsyneligvis ikke er inntresert i å gi kunden den service som er normalt hos andre webshopper. Lenke til kommentar
Blade Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Ja,de er litt sånn har jeg skjønt. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Dårlige erfaringer jeg også, kjøpte en vifte der for en stund siden, når den gikk hørte man en "durre" lyd, sendte viften, den kom i retur, følgende stod i brevet som fulgte med: testet, ingen feil funnet... Godt at komplett har begynt å ta inn litt lys og slikt, forhåpenlitvis har ikke microplex lenge igjen Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 http://www.lovdata.no/all/nl-20001221-105.html Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 fikk en vannkjøling som var defekt fra dem (pakninger røket etc) var noe slit det også... kan hende det var fordi jeg var litt krass i brevet eg sendte dem Lenke til kommentar
Blade Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Når jeg skal sende denne angrerett lappen,må jeg bruke 2 lapper hvis jeg har 2 ting jeg skal sende?Eller kan jeg skrive på 1 lapp og legge til? Lenke til kommentar
-Noname- Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ett spørsmål. Når en benytter seg av angreretten, har butikkene mulighet til å ta et returgebyr for dette? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ett spørsmål. Når en benytter seg av angreretten, har butikkene mulighet til å ta et returgebyr for dette? Du skal betale frakta tilbake til selger og that's it. De har ikke lov å pålegge deg noen for for gebyrer. Blade : Er normalt at webshoppene vil ha to angrefristskjemaer ja. Lenke til kommentar
Blade Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Ok,takker for svaret. Blade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå