Gå til innhold

Angrerett?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har akkurat kjøpt noen varer fra Microplex.Dette var en viftestyring,som ikke funket ordentlig og noen knapper var defekte.

Jeg spurte om jeg kunne sende inn den defekte i bytte mot en annen i tilsvarende prisklasse,dette kunne ikke gjøres.Defekte varer byttes til den samme vare.

Har jeg ikke angrerett på disse varene,hvis jeg ombestemmer meg og vil ha noen andre varer?

Blade

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har desverre samme dårlige erfaring med reklamasjon/angrerett hos microplex , de er svert vanskelig/firkantet ved tolking av disse tingene.

De følger loven til punkt og prikke og gir ikke rom for skjønn/fornuft dette fordi de sannsyneligvis ikke er inntresert i å gi kunden den service som er normalt hos andre webshopper.

Lenke til kommentar

Dårlige erfaringer jeg også, kjøpte en vifte der for en stund siden, når den gikk hørte man en "durre" lyd, sendte viften, den kom i retur, følgende stod i brevet som fulgte med: testet, ingen feil funnet...

Godt at komplett har begynt å ta inn litt lys og slikt, forhåpenlitvis har ikke microplex lenge igjen :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...