Gå til innhold

Finne Reisepartner

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ei jente 23 år som ønsker ta meg en ferie til en varmere land, men jeg ønsker å reise med en ny reisepartner. slik at jeg kan bli kjent med nye mennesker og hvis alt går bra, kan jeg satse på en seriøs forhold.

men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan finne en seriøs reisepartner. er det noen som kan tipse meg?

Jeg er medlem i et dating saite som jeg hadde tenkt å skrive der at jeg trenger en reisepartner, men jeg var litt usikker på at det er riktig plass å annonsere på dating site. er det noen som lignende erfaringer? tips meg også gjerne ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fjernet linken til datingsiden fra innlegget ditt da den ikke er relevant for tråden. Du må gjerne spørre etter tips til hvordan man kan finne seriøse reisepartnere og eventuelt satse på et seriøst forhold, men vi slår hardt ned det vi oppfatter på reklame. Nyopprettede brukere som linker til datingsider får varsellampene til å blinke veldig sterkt.

Forøvrig. Hvis du er ekte og seriøs er det garantert noen her på forumet som blir med. Hva med en administrator? Jeg er stor og sterk. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...