nord Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 er det ikke mulig å runde KOTOR på to player? eller er det falske rykter? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 er det ikke mulig å runde KOTOR på to player? eller er det falske rykter? Falskt rykte Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er det noen her som har KOTOR og Xbox live som kan fortelle meg hva slags ting men kan laste ned ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det har ikke kommet noe downloadable content enda. Men det vil komme. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Trodde aldri de kunne lage ett spill som faktisk var BEDRE enn Baldurs Gate saga'n men dette var helt sykt :o ja, det er helt utrolig... nå går jeg og håper på en "Knights of the Old Republic 2" jeg vil til Coruscant, dammit! Ja, skulle ønske vi fikk KOTOR2, men det kan nok bli leeeenge til ...men på den andre siden sett, de jobber nå med Jade Empire som ser veldig bra ut. Har sett de scannede bildene som sirkuerer rundt på nettet, og på fredag får nok vite mer Hva slags spill tror du det er utifra bildene? UPDATE: Nye bilder som ikke er scannet fra den artikelen!!! Det ser ut til å bli ett rollespill med en kinesisk mytologi-setting. Ser mycket interesant ut faktisk...ser virkelig frem til det! Her er en link til de NYE bildene: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Noen som ble skuffet når de så grafikken eller??? Jeg synnes det ikke var veldig imponerende, men så er jo ikke grafikken det viktigste!!!!!!! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikkje den aller beste grafikken, men det har jo ingenting å si for eit så genialt spill! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som ble skuffet når de så grafikken eller???Jeg synnes det ikke var veldig imponerende, men så er jo ikke grafikken det viktigste!!!!!!! Det holder med ett spørsmålstegn og ett utropstegn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå