Starcraft_RULES Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Man...de derre Sand people folka er tøff vurderer å forlate planeten mye force whirlwhind og force stasis for å splitte rekkene, så focus fire en og en, ha helst tre fightere her (meatshields), og bruk force heal ofte, helst med både din char, og bastila (om du har den skillen da, anbefales) Har heal men ikke whirlwhind får oppgradere det neste gang Du har vel ikke peiling på hvor jeg kan få info om NM i Halo 18 oktober hadde tenkt å være med Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 nei, det vet jeg ikke... ** minor spoilers** nå er jeg ferdig med star mappen på kashyyk, var litt artigere der enn på tatooine, faktisk. Men dro tilbake til Tat. for å fikse ting med mora til Bastila, artig nok, kulere var det å slåss mot apprenticen til han Malak og hu Juhani dama er kul, man må ha ei jente med seg som kan være sånn: "Dark powers only" hmm, lurer på hvor jeg skal dra nå :-) EDIT: beklager Erling, wasn't thinking Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva med en liten spoiler-advarsel, Limit? Spank you. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jippi! fikk endelig spillet i dag! rett før eg måtte ta bussen hjem ein tur. Fikk bare prøvd ca 1 time... skal ta tidlig bussen ned på hybelen på søndag for å spille :smile: Fikk utrolig bra førsteintrykk, suverent rått med eit sverd i hver hand Er forresten warrior på veg til 'The dark side' Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 **spoilere** nå har jeg spilt en 30 timer, og har ikke annet å si enn at det her det beste spillet jeg noensinne har spilt; absolutt alt er så perfekt gjennomført. når du på slutten av Sith Akademi tiden, skulle velge side mellom hun dama og han fyrn, for så å bare si: "you sith scum, I'll kill you both", det er slike ting som man Husker! Eller første gangen man kjempet mot Malak, og fant ut hvem man virkelig er eneste minuset kan være at spillet er for enkelt; selv på hard difficulty er det altfor lett å abuse force wave, til alle rundt deg er død. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Har rundet det nå. Historien, grafiken, gameplayet alt er perfekt. Så nå skal jeg runde det som ond og overta universet. Maaahahaha...mahaaahaha Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Nå er jeg også ferdig jeg skjønner ikke hvordan et spill kan bli så bra, en savegame på 38 timer føles som 2. Når Star Wars musikken brøt ut i all sin prakt når end creditsene kom, så fikk jeg frysninger gjennom hele kroppen= Ekstase! kommer aldri til å glemme opplevelsene jeg opplevde første gangen jeg rundet Knights of the Old Republic. hmm, *begynne på nytt* , nå skal man utforske the Dark Side of the Force Knights of the Old Republic Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 kommer aldri til å glemme opplevelsene jeg opplevde første gangen jeg rundet Knights of the Old Republic. Mnei, det spillet hadde en fantastisk bra historie, og den geniale vrien mot slutten blir det lenge til jeg glemmer (det at man faktisk er kremtkremt). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg fikk knights of the old republic i går, og spillet er jo helt fantastisk bra! :o Jeg har aldri spilt noe som er så bra gjennomført. Jeg har jo ikke kommet så veldig lang enda (ble akkurat jedi), men det er ihvertfall inntrykket jeg har fått så langt. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Rundet spillet i helgen, og jeg skal straks starte på nytt. Spillet er helt utrolig! Det er muligens det beste spillet jeg NOEN SINNE har prøvd, helt uavhenging av type spill og platform. Bioware er helt utrolige. Trodde aldri de kunne lage ett spill som faktisk var BEDRE enn Baldurs Gate saga'n men dette var helt sykt :o Gleder meg som bare f--- til Jade Empire kommer ut til Xbox (Bioware's nye Xbox Only prosjekt)... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Trodde aldri de kunne lage ett spill som faktisk var BEDRE enn Baldurs Gate saga'n men dette var helt sykt :o ja, det er helt utrolig... nå går jeg og håper på en "Knights of the Old Republic 2" jeg vil til Coruscant, dammit! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvordan fungerer slossesystemet i KOTOR ? som i jedi outcast og jedi academy? eller bare et klikk så går kampen.. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Gleder meg.. men jeg har ikke x-box da.. får vente til pc.. blir vel like bra der vel.. var helt vill etter neverwinter.. så får håpe omtalen er sann.. er spillet like "langt" som NWN ? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Gleder meg.. men jeg har ikke x-box da.. får vente til pc.. blir vel like bra der vel.. var helt vill etter neverwinter.. så får håpe omtalen er sann.. er spillet like "langt" som NWN ? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 slett de andre moderator.. sry.. ble frustrert over lagg.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Nei, når man ser en fiende, pauser spillet, og du kan velge hva hver enkelt spiller skal gjøre. Det kan være alt fra et enkelt knuff til slemme force-angrep. Når du så har valgt et par angrep, trykker på på "play", og ser på avkappete lemmer som flyr veggimellom. Selvfølgelig kan du gjøre dette i realtime også, men det kan fort bli litt mye på en gang. Kort og godt, det funker veldig bra. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Neste spill på listen blir vell Freedom Fighters, ser bra ut og har fått veldig brae omtaler. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Gleder meg.. men jeg har ikke x-box da.. får vente til pc.. blir vel like bra der vel.. var helt vill etter neverwinter.. så får håpe omtalen er sann.. er spillet like "langt" som NWN ? Det er heldigvis endel lengre enn NWN. Jeg brukte en plass mellom 35 og 40 timer første gang gjennom spillet... Vente til det kommer på PC? Neh, dette er årsak nok til å kjøpe seg Xbox Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Trodde aldri de kunne lage ett spill som faktisk var BEDRE enn Baldurs Gate saga'n men dette var helt sykt :o ja, det er helt utrolig... nå går jeg og håper på en "Knights of the Old Republic 2" jeg vil til Coruscant, dammit! Ja, skulle ønske vi fikk KOTOR2, men det kan nok bli leeeenge til ...men på den andre siden sett, de jobber nå med Jade Empire som ser veldig bra ut. Har sett de scannede bildene som sirkuerer rundt på nettet, og på fredag får nok vite mer Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Trodde aldri de kunne lage ett spill som faktisk var BEDRE enn Baldurs Gate saga'n men dette var helt sykt :o ja, det er helt utrolig... nå går jeg og håper på en "Knights of the Old Republic 2" jeg vil til Coruscant, dammit! Ja, skulle ønske vi fikk KOTOR2, men det kan nok bli leeeenge til ...men på den andre siden sett, de jobber nå med Jade Empire som ser veldig bra ut. Har sett de scannede bildene som sirkuerer rundt på nettet, og på fredag får nok vite mer Hva slags spill tror du det er utifra bildene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå