Gå til innhold

Fikk noen KOTOR i dag?

paranoide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke folk dere velger ??? WHAT ?? Dere kan jo forandre på party memberene hele tiden under spillet, så du velger jo ikke bare to folk på slep hele tiden, du kan bytte de akkurat når det passer deg (bortsett fra enkelte ganger)

nei, man må være lojal; det handler om å finne sine to soulmates, for så å sticke ved de resten av spillet :yes:

fett å slåss mot de tre dark Jedi-ene når man kom ut av swoop racing butikken i Tatooine, selv om jeg syntes de døde ganske lett (normal difficulty)

Man er for overpowered med master two hand fighting og en lightsaber i hver hånd :roll:

Lenke til kommentar

alle, men det er vel bare kunstnerisk frihet :)

og en ting til; på taris kunne man joine sånn fighting arena guild ting inne i den kantinaen, når man kom til han pensjonerte mesterenen, som hadde en bounty på seg, sa han at han skulle komme tilbake til meg, og si ifra når det var på tide å slåss, lurer på hvordan han kom seg fra planeten når den sprengtes som verst :)

(ikke si, vil finne ut sjøl!! :) )

Lenke til kommentar
lurer på hvordan han kom seg fra planeten når den sprengtes som verst :)

hm. han plaffet/sverdet jo man ned i en deathmatch mot slutten av Taris-"episoden".

fanden, nårtid dukket han opp? urettferdig :x

menne, Haha! hk47 er altfor morsom! :)

"Query: Master, can I kill him, just a little fantasy of mine"

brilliant.

menne, noen som vet hvor man kan selge det der skjold-tingen, som man force-persuada ut av ho dama ved porten til skipet.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å være lojal vettu, greit jeg har med findame hele tiden :p men det er fordi hun er Jedi. Ellers er det HK og Chewie-wannabe som er med. Noen ganger må du bytte partymembers for å klare å åpne visse porter ol. ;) Spillet er HELT fantastisk, har ikke noe anent å si :D :D :D

Når jeg har runda det skal jeg spille som darkside hehe :p

Lenke til kommentar

Hehe, nå består partyet mitt av meg, HK47 og Bastila.

Hmm, en lightsaber blir litt koseligere når man stapper en sånn krayt dragon pearl inni den :D

menne, hvordan i tørre ørkenen skal man få de irriterende dyra ut av Ebon Hawk!? Jeg skjønner det bare ikke! Noen må hjelpe meg! :)

Og hvordan man selger det skjoldet til ho dama som ikke har no peng :)

EDIT: Fant ut av det :)

Lenke til kommentar
Man...de derre Sand people folka er tøff vurderer å forlate planeten

mye force whirlwhind og force stasis for å splitte rekkene, så focus fire en og en, ha helst tre fightere her (meatshields), og bruk force heal ofte, helst med både din char, og bastila (om du har den skillen da, anbefales)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...