Gå til innhold

Fikk noen KOTOR i dag?

paranoide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende at gamesmix ikke leverer i tide.. de gjorde jo det med Enter the matrix blandt annet.. jaja

jepp :-? siste gang jeg handler hos de

EDIT: Fikk det idag, på lørdag, en dag etter datoen er nu ikke så altfor ille :) men nå tør jeg ikke spille det, siden jeg er redd for at jeg skal bli skuffet :x sitter bare å kikker på coveret :roll:

Lenke til kommentar

Fikk det i går, lørdag. Etter 8 timer med spilling ble jeg endelig jedi:D Må si spillet ikke skuffer i det heletatt. det eneste jeg syntes er litt dumt (egentlig uvant) er at alt blir sagt med stemmer. Likte bedre at ting bare ble skrevet før i balburs gate og torment osv. NPC`s fikk mer personlighet da, siden man måtte danne den i hodet... men men, er sikkert bare jeg som ser dette som negativt uansett;)

Lenke til kommentar

KotOR eier billappen anyday, bare utsett den litt, bil er ikke så viktig, men KotOR kan man ikke vente med.

Jeg valgte også blå lightsaber, siden jeg ville være Guardian, men skulle ønske jeg kunne hatt den gule versjonen :)

damn, den der ligthsaber kampen mot ho der Dark jedi dama så LITT for kul ut, aah, ekstase!!!

Lenke til kommentar

Ja, da droppet eg billappen, og kjøpte meg KOTOR istedet:D

Bestillte det i går, og såg i dag at det stod 'levert' på ordreopplynsninga.

Bestillte forresten hos gamesmix....(der eg blant annet måtte vente 3mnd på tillegspakke til Rainbow 6) Hadde helt glømt at eg hadde bestilt den da eg fikk den... ble mildt sagt overasket :o

Men bortsett fra det så har eg bra erfaring med gamesmix.

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hvilke to personer de valgte til laget når man skulle dra fra akademiet? Og hvilken planet de dro til.

Jeg valgte Bastila (double-bladed lightsaber baby, pluss at hun kan heale!) og hun derre dama som hadde en wookie på slep, pga hennes blaster og data kunnskaper :) noen som foreslår noe bedre?

Har ikke bestemt meg for sted enda, skal gå til Ebon Hawk (fett navn btw) nå.

Fortsatt et genialt spill :woot:

PS: Var kult å leke forsvarsadvokat på Dantooine :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...