paranoide Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Gamesmix har det på release i dag, tipper de har hatt det på lager siden i går eller forgårs. Desverre har jeg ikke fått det:( Hva med dere andre? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Solgte det på Ram&Rom i bogstadveien i dag.. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har det jeg, sykt bra så langt. har akkurat kommet ned i Lower city. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Skuffende at gamesmix ikke leverer i tide.. de gjorde jo det med Enter the matrix blandt annet.. jaja Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det står jo at KOTOR har Live, men hvordan virker den ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det står jo at KOTOR har Live, men hvordan virker den ? For å laste ned ekstra-materiale. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Skuffende at gamesmix ikke leverer i tide.. de gjorde jo det med Enter the matrix blandt annet.. jaja jepp :-? siste gang jeg handler hos de EDIT: Fikk det idag, på lørdag, en dag etter datoen er nu ikke så altfor ille men nå tør jeg ikke spille det, siden jeg er redd for at jeg skal bli skuffet :x sitter bare å kikker på coveret Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Når jeg kjøper spill i Norge er det hos www.cdon.no , hurtig levering og de er billig også, betaler bare frakt. Fikk mange spill, men ikke alle, levert samme dagen det kom ut, og jeg bor i Nord-Norge Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har alltids hatt gode erfaringer med gamesmix, men bestillte et par cd-er fra cdon her om dagen, det har tatt en uke nå og de er enda ikke sendt :-? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Fikk det i går, lørdag. Etter 8 timer med spilling ble jeg endelig jedi:D Må si spillet ikke skuffer i det heletatt. det eneste jeg syntes er litt dumt (egentlig uvant) er at alt blir sagt med stemmer. Likte bedre at ting bare ble skrevet før i balburs gate og torment osv. NPC`s fikk mer personlighet da, siden man måtte danne den i hodet... men men, er sikkert bare jeg som ser dette som negativt uansett;) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 det er nok bare deg :wink: har skrudd av teksten, og digger den filmatiske følelsen Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Bare lurer; er spillet verdt å kjøpe for ein som lever på lærlingelønn og stipend? Har tenkt over det ein god stund, vurderer å droppe billappen, for så å få meg KOTOR istedet. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Vurderer du seriøst å droppe lappen for å kjøpe deg et spill? Knights of the old Republic er et knallspill, enkelt og greit, men man får nok mer ut av lappen spillet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvilke lyssverd/jeditype valgte dere, jeg valgte blå men hadde sykt lyst å ta grønn. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 KotOR eier billappen anyday, bare utsett den litt, bil er ikke så viktig, men KotOR kan man ikke vente med. Jeg valgte også blå lightsaber, siden jeg ville være Guardian, men skulle ønske jeg kunne hatt den gule versjonen damn, den der ligthsaber kampen mot ho der Dark jedi dama så LITT for kul ut, aah, ekstase!!! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ja, da droppet eg billappen, og kjøpte meg KOTOR istedet:D Bestillte det i går, og såg i dag at det stod 'levert' på ordreopplynsninga. Bestillte forresten hos gamesmix....(der eg blant annet måtte vente 3mnd på tillegspakke til Rainbow 6) Hadde helt glømt at eg hadde bestilt den da eg fikk den... ble mildt sagt overasket :o Men bortsett fra det så har eg bra erfaring med gamesmix. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Noen som kan fortelle hvilke to personer de valgte til laget når man skulle dra fra akademiet? Og hvilken planet de dro til. Jeg valgte Bastila (double-bladed lightsaber baby, pluss at hun kan heale!) og hun derre dama som hadde en wookie på slep, pga hennes blaster og data kunnskaper noen som foreslår noe bedre? Har ikke bestemt meg for sted enda, skal gå til Ebon Hawk (fett navn btw) nå. Fortsatt et genialt spill PS: Var kult å leke forsvarsadvokat på Dantooine :wink: Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Valgte samme som deg, Bastila og wookie dama (Mission) Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 jeg har dette lekkre spillet snart gleder meg å få prøve dette spillet! :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Valgte samme som deg, Bastila og wookie dama (Mission) hehe, ok, kor du dro da? jeg dro til tatooine, kul planet og jeg ville finne ut hva som har skjedd med mission sin bror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå