HeadBlast Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 HeI! Slik ser badet mitt ut nå: Har lyst til å gjøre en liten forandring, da badet er så hvitt og lyst, vil ha noe som bryter opp. Og da jeg bare er student med dårlig råd så kan det ikke koste så mye. Det jeg har i tanken nå er å kjøpe en mørk benkeplate, for så å ha en servant oppå der med en lengre og kulere kran. Føler dette vil bryte opp og gjøre badet mer moderne. Noe ala: vil ikke gjøre noe med selve innredningen eller flisene eller noe. Tror dere dette vil bli fint på mitt bad? Mvh HeadBlast Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tja, en ny plate og servant og kran burde ikke være umulig, men det er ennå enklere å bytte ut de hvite skapdørene med noe som bryter opp litt. Eller bytte dolokket. Og aller enklest: Henge opp håndklær i en kul farge, kanskje også skaffe såpepumpe, tannglass, søppelbøtte og dobørste i samme farge som håndklærne. Lenke til kommentar
HeadBlast Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Helt sant du sier, takker for innspill! Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Skal du legge på benkeplate kan den faktisk legges mellom vasken og skapet du har nå.... og den kan gå helt til andre veggen. Da får du en helhetlig benkeplate med vask og skap inkludert og hvis du har vaskemaskin på badet som mange kan den skjules under. På skapet ditt kan det bli litt upraktisk med de smale skapene på sidene som blir litt vanskelig å komme til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå