grijan Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg er litt skeptisk til å installere OS i det hele tatt. Er redd de kan sette seg på bakbena hvis jeg vil bruke angrefrist. Bør jeg installere windows å se om skjermkort driver fikser det altså? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Det er det jeg ville ha bedt deg om, hvis jeg var servicetekniker hos Multicom. Hvis streken er der etter at du har dratt i gang Windows og kjører på skjermkortet, så har du en like god sak, skulle jeg mene. Hvis du er nervøs, så ring (i morra, selvfølgelig) Multicom, be om å få snakke med teknisk. Så får du vel svar. Det er vel et lite poeng å slippe å sende den tilbake, eller? Endret 11. januar 2013 av thomit Lenke til kommentar
grijan Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Tingen er at det lyser hvitt nederst på skjermen inni/fra panelet. Så jeg er ganske sikker på at det er noe galt med skjermen. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ok. Synd at du har fått en maskin som ikke er som den skal, men sånt hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå