Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Muslimsk "svigerfar", oppdaget sex

Anbefalte innlegg

Hei. Meg og kjæresten har hatt sex lenge nå, men først idag oppdaget han det. Han har ikke snakket med meg eller kjæresten min om det, og jeg regner med han føler seg relativt sveket. Hvordan tror dere han reagerer? Hva kan jeg eventuelt gjøre?

Anonym poster: 5d766d8d68b2da8afc499b50cc47a4b1

Verdt å nevne at kjæresten min ikke er muslim. Anonym poster: 6cee788ba69c7c157b9d2567595297de

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Meg og kjæresten har hatt sex lenge nå, men først idag oppdaget han det. Han har ikke snakket med meg eller kjæresten min om det, og jeg regner med han føler seg relativt sveket. Hvordan tror dere han reagerer? Hva kan jeg eventuelt gjøre?

Anonym poster: 5d766d8d68b2da8afc499b50cc47a4b1

Verdt å nevne at kjæresten min ikke er muslim. Anonym poster: 6cee788ba69c7c157b9d2567595297de

Må man ha godkjennelse fra svigerfedre for å kunne ha sex, slik muslimer ser det? Endret av turbonello
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel helt vanlig at kjærestepar har sex, om han foreventet noe annet og evt. føler seg sveket elns fordi at datteren hans av muslimsk bakgrunn har seg med det jeg går ut ifra er en "hvit" mann uten noen muslimsk bakgrunn så er det ikke noen vits i å bry seg om han i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og visse ting må man akseptere og respekte når det kommer til andre mennesker, familier og deres religion.

For en veik posisjon å innta.

Jatakk til klare meninger, verdier og holdninger. Neitakk til forståsegpåere som ormer og slanger seg gjennom livet. Hadde faren til min kjæreste vært streng muslim hadde han fått føle vreden av mine soleklare standpunkter og min totalt manglende "respekt" for uholdbare holdninger. Det hadde blitt full krig, og jeg hadde ikke tapt. Jeg er ikke villig til å akseptere at andre setter lover og begrensninger på mitt liv utenom norsk lov som gjelder oss alle. Slikt bestemmer jeg og min utvalgte helt selv. Sånn gjør vi det i Norge. Deal with it.

Den eneste taperen i en slik sak ville vært den muslimske som nekter å følge våre norske demokratiske og liberale holdninger og verdier. Respekt for individets autonomi! Respekt? Glem det. Det gjør man seg fortjent til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva kan jeg eventuelt gjøre?

Jeg synes det dufter litt troll av deg, fordi at, du vil vel ikke komme her og si at du og kjæresten din ikke har tenkt på konsekvensene, før nå?

Om så er, og jeg var far din, ville jeg gått rett opp på loftet og hengt meg

:huh:

Lenke til kommentar

Tja, det spørs det. Det er ikke helt sikkert at datteren hadde valgt din side i krigen. Og det er vel først og fremst henne TS står i fare for å miste.

Geir; en fyr med gode argumenter! :)

Du har selvsagt rett. Mitt motargument ville selvsagt vært at en fullt ut akseptabel løsning er å miste en kjæreste som søker etter å rette sitt indre liv og intime handlinger etter sin fars vilje. Sykelig! I det store og det hele ville jeg personlig sett på det som et forsvar av min partners soleklare rett til autonomi. (Rett til å styre eget liv). Jeg aksepterer (under tvil) at andre velger andre løsninger, men for meg ville jeg feiret seieren dersom jenta la sitt eget indre liv brakk for å tilfredsstille en maktkåt familiedespot.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...