Luske_Ludvig Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Kassettspilleren i 98 A3en min er moden for utskiftning og har falt for Pioneer sine DAB-stereoer. Pioneer sin første DAB-radio heter DEH-X6500DAB (kr 1565) Pioneer sin andre DAB-radio kom sent i 2012 og heter DEH-X8500DAB (kr 2490) Jeg liker den gamle X6500 sitt design best. Hva får jeg ekstra med å velge den nye X8500-modellen? Hvorfor jeg valgte Pioneer: Jeg har falt for Pioneer fordi den automatisk hopper over til FM dersom DAB faller ut.(Praktisk rundt Bergen med alle tunneler fri for DAB-dekning.) Kenwood blir dyr da man må kjøpe nødvendig DAB-antenne som tilbehør. Dessuten, sier Pioneer har dette inkludert. Alpine vurderes også. + forumanbefaling Pioneer: link. Edit: Leif Endret 8. januar 2013 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 8500 har Parrot Bluetooth Så vil du bruke stereoen som handsfree, så er vel valget lett. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Da var Pioneer X6500DAB på plass. Skal si det ble bedre lyd og bedre radio! Måtte lodde litt ledninger for å få lyd i det eksisterende aktive lydanlegget. Ingen ISO-overgang benyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå