Mr. ve Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Diablo lagger veldig for tiden, og gjør det egentlig uspillbart. Har raskt og stabilt internett (tror jeg i allefall, har fiber). Har spurt andre i party når jeg spiller, og de merker ingenting. Er det noe triks jeg kan gjøre med firewall/router? Andre forslag hvor problemet kan ligge? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvor mye ping\ms har du mens du spiller? (om jeg husker rett, så er det en grønn\gul\rød bar nede i midten en plass, tar du musen over denne så får du frem pingen din.) Du kan også ta en test på www.nettfart.no - se se om du får riktig hastighet der. Da kan du iallefall utelukke om det er feil på ditt nett. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Sjekka nå: på nettfart.no: Nedlasting: 20.88Mbit/s Opplasting: 23.71Mbit/s Svartid: 18ms I Diablo så ligger jeg mellom 80 og 500ms... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2013 Krever D3 mye båndbredde? Ligger stadig på langt over 600ms, og ofte over 2000ms. Har dog en relativt utdatert laptop som jeg spiller fra. Kan den være skyld i den voldsomme forsinkelsen? Lenke til kommentar
negative_creep Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Sliter selv med lagg for tiden. Har vært helt fint før... Mulig det har noe med 1.0.7 å gjøre, at den lastes den i bakgrunnen eller noe. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Dårlig maskinvare kan være en faktor som gjør at pingen blir noe høy. Men da skal spillet være nesten uspillbart (ytelses messig). Spillet i seg selv krever minimalt med båndbredde, er igrunnen veldig lite informasjon som blir sendt\mottatt i forhold til andre MMO'er. Sett bort i fra laggingen, er det ellers fin flyt i bildet? Om det er nogenlunde fin flyt i bilde, så skal ikke være pga maskinvaren at pingen er høy. Kan riktignok være andre programmer som kjører i bakgrnnen som skaper krøll. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Maskinen er som følger: Intel Pentium T4500 2,3GHz ATI Mobility Radeon HD 560v 4GB RAM Win 7 Kjører vel med det meste på low, og det flyter greit ellers (noe lav fps i noen områder i act 3, hvis det skjer veldig mye). Spillet(/maskinen) låser seg/fryser derimot noen ganger. Da pleier jeg bare å vente et par minutter, så kommer det seg igjen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Bridge of Korsikk: ekstreme lagspikes midt i brettet type 15-30 fps, ping normal i7 2700k 16 gigg ram amd 6870 intel ssd win8 (samme laggen i win7 btw) Min konklusjon er elendig koding.. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 På dette steder har alle problemer som jeg vet om. Så her er det snakk om dårlig koding ja. Kan også skje noen andre ganger når du kommer fra portal og til nytt sted med mye mobs i nærheten. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 For ikke å snakke om edderkoppbrettet i act1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå