Gå til innhold

God lyd, enkelt å skrive sms, ikke stor, max 2500kr

Anbefalte innlegg

Hei! :wow:

Jeg trenger en ny telefon. Den trenger:

-God på musavspilling (lyd, lagringsplass, evnen til å kjøre spotify)

-Enkel å skrive sms med (hvis det finnes apper eller bedre løsninger som kan lastes ned så er det helt topp)

-Grei størrelse, slik som iPhone 4 eller rundt der. Har ikke behov for telefon som samsung s3.

-Enkel i bruk

Jeg har sett på iPhone 4, men den er litt dyr samtidig så klager folk på den siste oppgraderingen hvis jeg har forstått det riktig. Jeg har en Mac Air, så fint hvis telefonen ikke har noen kjente problemer med mac.

Ønsker ikke å gå over 2500. Forstår at det er mye dritt der ute, så hvis det er en veldig lav sum så gi beskjed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må det bli Android, Spotify er ikke kommet til Windows Phone enda.

Jeg ville sett nærmere på:

HTC One S til rundt 2600kr

Anbefalt av Amobil

Fikk nylig oppdatering til Android 4.1 Jelly Bean

4,3 tommer skjerm

Tynn og lett

Bra kamera

Sony Xperia P til rundt 2200kr

Anbefalt av Amobil

4 tommer skjerm

Lekkert unibody design

Godt kamera med egen kameraknapp

De har 16GB lagringsplass og ikke plass til minnekort.

På Android kan du bytte ut både tastatur og meldings-appen hvis du ikke liker det som følger med.

Begge kom på markedet i fjor vår, men holder fortsatt koken. Nye modeller fra de fleste produsenter er ventet å bli vist fram på mobilmessen i Barcelona i slutten av februar.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Da må det bli Android, Spotify er ikke kommet til Windows Phone enda.

Jeg ville sett nærmere på:

HTC One S til rundt 2600kr

Anbefalt av Amobil

Fikk nylig oppdatering til Android 4.1 Jelly Bean

4,3 tommer skjerm

Tynn og lett

Bra kamera

Sony Xperia P til rundt 2200kr

Anbefalt av Amobil

4 tommer skjerm

Lekkert unibody design

Godt kamera med egen kameraknapp

De har 16GB lagringsplass og ikke plass til minnekort.

På Android kan du bytte ut både tastatur og meldings-appen hvis du ikke liker det som følger med.

Begge kom på markedet i fjor vår, men holder fortsatt koken. Nye modeller fra de fleste produsenter er ventet å bli vist fram på mobilmessen i Barcelona i slutten av februar.

Takk. Disse har jeg sett på, men hvordan er de kontra iPhone4? Jeg forstår at iPhone får mye hat her inne, men telefon er utrolig solid.

Lenke til kommentar

Ikke noe galt med iPhone. Personlig syns jeg det er dyrt og kjedelig, men det er en meget bra telefon/plattform. Hadde iPhone 3G ett år og har iPad 2 nå. Enkelt, pent, utrolig mange apper og spill. Har man lyst på (og råd til) iPhone, så kjør på.

Men jeg liker Android best, med alle sine muligheter. Det har selvfølgelig også sine negative sider, man skal vite hva man gjør. Det er mye dårlige (og farlige) apper. Men Android kan tilpasses på så utrolig mange måter med apper, widgets og launchere. Du kan legge til ønskede funksjoner og få akkurat det utseende du ønsker deg. Mye kan automatiseres.

Kvalitetsmessig er HTC One S, Sony Xperia P og Samsung Galaxy S2 over gjennomsnittet, men en iPhone i glass og metall gir et eksklusivt preg. Xperia P kommer vel nærmest, den har unibody aluminium. De fleste har uansett pakket inn mobilen sin i en eller annen form for beskyttelse.

S2 ligger rundt 2700kr. Det kommer etter hvert en oppgradert modell: S2 Plus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...