Sjofelgut Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) God Aften. Vet ikke om dette passet helt her, men hvertfall, føl deg fri til og flytte den om det er nødvendig. Anyway, tittelen sier det meste. Jeg har lyst på en eller annen form for jobb, kan nesten være hva som helst. Vil aller helst ha enten lønn pr time, eller akkort arbeid. Jeg har sett litt på jobben som Avisbud, men folk sier det er dritt, noen som kan bekrefte,avkrefte det? Drømmejobben er jo selvsagt mest mulig lønn for minst mulig jobbing. Men dette er vel langt unna mine muligheter, uten utdannelse osv Jeg har også en tante som er butikkesjef på G-Sport, som jeg muligens kunne fått jobb hos. Eneste problemet er at jeg ikke kan stå i kassa, siden de selger amunnisjon, så jeg får ikke gjort så mye der, annet enn og rydde på lageret. Vurdert Avisbud og støttekontakt. Avisbud; Er jo penger, selv om jeg bare tjener på søndager. Bor også på et forholdsvist lite sted, men gjør jeg det grundig, og fører statestikk på hvem som kjøper/hvem som ikke kjøper og blid, så er det sikkert mulig og komme ganske høyt opp i lønn med tanke på tips. Støttekontakt; Er ikke den typen, så det passer ikke for meg. Er flink med barn osv, men kjenner ei som er det, og det passer liksom ikke for meg. Noen som har tips til jobb for en 14 åring? Isåfall, fyr løs! Endret 8. januar 2013 av Sjofelgut Lenke til kommentar
ggree Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Du faller nok tilbake på avisbud. Det er veldig få som ønsker å overlate noe som helst ansvar til en 14 år gammel gutt. Et sted må du starte! Endret 8. januar 2013 av ggree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå