allak Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hei, Er fersk windows 8 bruker. Prøver å finne apper som feks, vg, dagbladet, yr, tv-guide,osv. Prøver å søke i "store" men får veldig få treff. Går utifra at jeg ikke har skjønt hvordan jeg skal søke enda, for så dårlig stelt med apper er det vel ikke? Noen som kan veilede en stakkar? Endret 8. januar 2013 av Allak Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bare gå inn i butikken, og skriv Lenke til kommentar
allak Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Hmm, tror ikke jeg skjønner hvor jeg skal søke. Går inn i store, da dukker det en del hovedoppslag opp, går jeg da inn i nyheter og vær, kommer det kun opp 12 forslag jeg kan laste ned, ingen av disse er vg, dagbladet eller yr. Dette er sikkert veldig enkelt når lyset endelig tennes, hehe, men hvor søker jeg? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Du kan som MariusJS foreslår, bare begynne å skrive når du er i Store, samme gjelder også for Start-skjermen. Eller via Perle-menyen (Charms-bar) til høyre. Denne dukker opp når du fører finger/musepeker til et av hjørnene til høyre. Evt. tastene WIN + Q. Det kan også hende du har samme "problem" som flere har på forumet opplever, dvs. innstillinger som gjør at ikke alle appene dukker opp. Sjekk denne tråden f.eks. Lenke til kommentar
allak Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Takker, gjorde som det stod i linken. Men får fortsatt ikke opp feks vg og dagblad app, kun vg-tv og dagblad- tv. Mulig de ikke finnes til Windows ? Lenke til kommentar
allak Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 Noen som har de? Er det mulighet for , slik som på iPhone/iPad. At en kan legge en nettside som en er inne på til start skjermen. Dette blir ikke noe app, mer en snarvei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå