BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har vært flere turer i USA og da i forbindelse med videre reise til Canada. Jeg har også vært i lengere opphold i Canada og jeg har opplevd denne drikken som heter Root Bear. Mange vil si at denne både lukter og smaker helt forferdelig, men jeg syntes at det er godt! Hvis det er noen her som aldri har smakt drikken før så kan jeg opplyse om at den smaker rustspray, men jeg syntes at den originale smaken er god En bruker her inne på diskusjon hevder at Root Bear også er å finne i Norge på Ultra, Meny, euroshopper og enkelte andre butikker. Er det noen her inne på diskusjon som har sett at denne drikken har blitt solgt i Norge? Jeg bare elsker denne drikken og jeg savner det så utrolig og jeg vil så gjerne bare få tak i den, så det hadde vært fint om det er noen her som vet noe. PS: Dette er også en diskusjons tråd rundt Root Bear generelt... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Root beer, surely. Drakk forresten root beer float i New Jersey, noe kvalmt. Endret 8. januar 2013 av multisync Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Det er mange som mener at drikken er forferdelig, men jeg elsket den fra første slurk! Den smaker riktig nok rustspray, men jeg syntes at det er godt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå