Madammerock Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har ordnet meg account på Ipredator nå, men vet ikke hvordan jeg sjekker om den funker.. kan noen sjekke min ip-adresse å si hvor den sier at jeg befinner meg? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 http://whatismyipaddress.com/ Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Uh, skjønte ikke helt spørsmålet. Prøver du å finne IP-adressen din? I så fall kan du gå inn på whatismyip.com. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Har nettopp laget account på Ipredator.se, som skal skjule min ip-adresse og gi meg en anonym adresse i sverige(tror jeg).. når jeg klikket inn på den linken der fant jeg den ekte ip-adressen min... hmmm Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har du fulgt guidene for installering? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Slett - (ble noe sen) Endret 8. januar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Takk runar! Nå funket det:) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bare hyggelig! Jeg kan bekrefte at det virker: Hostnavnet for ::ffff:93.***.***.** er anon-***-***.vpn.ipredator.se 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå