Gå til innhold

PS3 wins 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at dette er så viktig for noen folk. Jeg gir blanke faen i at Justin Bieber selger flere plater en mine favoritt band for å ta et eksempel.

her har vi mister dont care som bare må få inn et spark i leggen fra side linja, før han går ut..... justin bieber, er morsom du :)

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

det er interessant fordi at nå kan man trykke det her i trynet på x360 hyle koret, som har sakt at ps3 er en flopp i alle disse åra.

Noen få millioner eks på 8 år gammel hardware kaller du "grusing"?

Du får også forske litt på spillsalg når du først er i gang..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skikkelig bombe at det var zombien selv som stod bak denne tråden. Men bare å gratulere Sony, de har gjort en god jobb med å komme tilbake. Dog, sett under ett, så har denne generasjonen vært en katastrofe for dem, og MS har for alvor lagt grunnlaget for å bli dominerende neste generasjon.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du påstå MS har lagt grunnlaget for å dominere neste generasjon? Alt de har gjort er å vise frem en liten prosjektor som viser bildet på veggen rundt TVen. For det første har jeg null tro på den, og spesielt etter floppen Kinect, og for det andre vet vi ingenting om PS4 ennå. I tillegg har vi jo Wii U.Bare gi den et 3D Mario og/eller helt nytt Zelda, så skal vi se den ikke blir mer populær enn den allerede er.

Men uansett gir jeg blaffen i hvem som "vant" denne generasjonen. Jeg er en av de som ikke synes å like en konsoll automatisk betyr at man hater alle andre konsoller.

Lenke til kommentar

hehe morsomt at alle later som de bryr seg men kommer fortsatt med hemmelig meninger nesten som Zombie,

Fy flate Gamer, synk lavere , you cant ....

taterfyrings og MS har for alvor lagt grunnlaget for å bli dominerende neste generasjon. (ohh you must care soo much, mr nintendo)

_LarZen_ Det kombinert med tallene for salg av spill gjør jo det enkelt å ...ej....vent nå litt.. (Fyren som mener at ipad er den nye håndholte spille genereasjonen og alltid snakket dårlig mot Playstation (seems legit) )

JonTj (han presenterer resten av Gamer, pc ignorante overfødige folk.)

Selv om JonTJ ikke skrev noe frekt, så er han som majoriteten av Gamer, gamle Pc gamere som klager om alt. Hey jeg klager og om alt, men noen ganger må man ta en pause ok ?

Mye av dette kan virke som tull, men nå viser jeg litt av synet til Zombie eller whatever type folk... :p

Anyways . denne tråden hadde ikke ttengt og vert så forbanna kranglete, det finnes mange tråder som dette hvor ingen klager, hvorfor akkurat denne tråden, er det fordi Zombie startet den , eller fordi det er Konsoll ? jeg forstår ikke dette hatet Gamer har.

Lenke til kommentar

Så, fordi jeg forsvarer den lov-tech, innovativ-kontroller-strategien som Nintendo har benyttet seg av siden 2004, og kritiserer den evige Nintendo-trollingen på dette forumet, så får jeg ikke ha meninger om forholdet mellom Playstation og Xbox? Yeah...

Lenke til kommentar

Hvordan kan du påstå MS har lagt grunnlaget for å dominere neste generasjon? Alt de har gjort er å vise frem en liten prosjektor som viser bildet på veggen rundt TVen. For det første har jeg null tro på den, og spesielt etter floppen Kinect, og for det andre vet vi ingenting om PS4 ennå. I tillegg har vi jo Wii U.Bare gi den et 3D Mario og/eller helt nytt Zelda, så skal vi se den ikke blir mer populær enn den allerede er.

Men uansett gir jeg blaffen i hvem som "vant" denne generasjonen. Jeg er en av de som ikke synes å like en konsoll automatisk betyr at man hater alle andre konsoller.

Jeg skrev litt om dette her og fra denne posten diskuterer jeg temaet med Riders.

Er veldig vanskelig å svare på dette nå siden vi ikke vet noe om den, men hvis jeg skal gi et svar, så tror jeg PS4 vil være en mindre suksess enn PS3, av følgende grunner:

- I USA har Microsoft styrket sin posisjon betraktelig denne generasjonen, og Xbox-merket har nå den fordelen Playstation-merket hadde denne generasjonen der.

- I Japan er Nintendo i ferd med å lansere en konsoll med både Dragon Quest, Monster Hunter og Mario, og jeg antar det som meget sannsynlig at de da også vil klare å skaffe seg enten eksklusivt eller som multiplattform serier som Tales og Yakuza. Det vil kort sagt bli mye jevnere mellom de to når det kommer til tredjepartsstøtte - og da vil Sony tape.

- Sony taper voldsomt med penger, og har derfor ikke i nærheten av samme mulighet til å selge med tap og/eller investere stort slik som de kunne med PS3.

- PS4 vil ikke automatisk få alle nye store, produksjoner slik PS3 fikk, da den ikke følger tidenes mest solgte konsoll.

- Sonys egne serier er viktigere enn noen gang - men likevel ikke spesielt viktige for de fleste mainstream-brukere.

- Måten Sony har latt Vita dø på gir ikke tillit til deres strategi.

Kort sagt, jeg tror Sony vil få det tøft med sin neste konsoll, MEN dette tar utgangspunkt i det vi vet nå - og det er som kjent absolutt ingenting. Det gir nok mer mening å spørre igjen på denne tiden neste år.

Lenke til kommentar

Jeg skrev litt om dette her og fra denne posten diskuterer jeg temaet med Riders.

YOu read what Kotaku and gaming news says... you must know anything about gaming industry :O

Har noen spurt om Xbox gjør det dårlig ? som når de måtte bytte ut alle rød ring konsollene , eller når de ble hacket, pussig at man ikke hører mye fra det, Playstation har ikke gjort det så dårlig, det er Sony i seg selv som gjør det dårlig, Nintendo og Xbox er kunkurransen til PS3 så hvorfor får man ikke vere litt glad når ps3 gjør det bra ?

Lenke til kommentar

Du og andre Playstation-fans kan få være så glade dere vil for meg, men mitt syn på salgstall er at deres relevans først og fremst er for å si noe om hvilken retning spillindustrien tar, og å derfor feire at PS3 i sitt syvende år på markedet endelig ligger likt med en plattform som forrige generasjon var totalt irrelevant, er dermed veldig søkt. Sett i perspektiv så har Nintendo og MS gjort enorme fremskritt i markedsandeler denne generasjonen - og Sony tapt, og selv om Wii U ser ut til å være på vei tilbake til "Nintendo-konsoll for Nintendo-spill"-type, så har MS lagt et grunnlag med 360 som gir meget gode grunner til å tro at det neste generasjon er Sony som er de irrelevante. Ikke mye å feire etter min mening.

Jeg forsøker med andre ord å plassere tallene i en kontekst. De er verdiløse uten.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Du og andre Playstation-fans kan få være så glade dere vil for meg, men mitt syn på salgstall er at deres relevans først og fremst er for å si noe om hvilken retning spillindustrien tar, og å derfor feire at PS3 i sitt syvende år på markedet endelig ligger likt med en plattform som forrige generasjon var totalt irrelevant, er dermed veldig søkt. Sett i perspektiv så har Nintendo og MS gjort enorme fremskritt i markedsandeler denne generasjonen - og Sony tapt, og selv om Wii U ser ut til å være på vei tilbake til "Nintendo-konsoll for Nintendo-spill"-type, så har MS lagt et grunnlag med 360 som gir meget gode grunner til å tro at det neste generasjon er Sony som er de irrelevante. Ikke mye å feire etter min mening.

Jeg forsøker med andre ord å plassere tallene i en kontekst. De er verdiløse uten.

Morsomt. folk med din holding som sa at Playstation aldri ville bli noe,

La meg fortelle deg en ting, Playstation ble laget for og ta igjen Nintendo for at de hadde backstabbet de med Cd prsjektet, og alle sa at PLaystation ville feile, som nå.

Når FF 7 ble laget til Ps ble Sjefen av Nintendo så sur at han sa at Rollespill var for nerder som levde i garasjen til moren sin.

Siden da hører jeg ikke på en dritt hva folk sier i gaming nyheter for det er bare konkurranse, det er bare drittoppspinn som er laget for de simple, og slå gjennom krever flaks og vere på stedet i rette tid, og ingen av oss vet hva som kommer,

Så denne dritt holdningen din er bare pure ønsketenking.

Ordene som skapte Playstation (DO IT)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...