TheNarsissist Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hei, går vg2 og takler ikke norsk. Faget er helt forferdelig, og læreren er ikke noe motiverende. Ting gåååår treeegt. Jeg vurderer faktisk å ta det som privatist til våren så jeg slipper det i vg3. Er klar over at jeg må ta både skriftlig, muntlig og nynorsk. Noen som har gjort det samme? 1 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Skriftlig norsk må du uansett opp i om jeg ikke tar feil. Nynorsk er vel mye det samme. Om du får noen til å veilede deg i grammatikk og du jobber selvstendig med pensumet i ferien så skal ikke jeg se bort i fra at du sparer mye tid. Edit: dette er ikke en anbefaling, ettersom jeg ikke har gjort det selv. Endret 8. januar 2013 av Flatlus Lenke til kommentar
Diafragma Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei, går vg2 og takler ikke norsk. Faget er helt forferdelig, og læreren er ikke noe motiverende. Ting gåååår treeegt. Jeg vurderer faktisk å ta det som privatist til våren så jeg slipper det i vg3. Er klar over at jeg må ta både skriftlig, muntlig og nynorsk. Noen som har gjort det samme? Nei det ville jeg aldri gjort. Droppa flere fag i VK2 (tilsvarer dagens VG3) og har aldri noengang angra så hardt ogmbrutalt på noe i mitt liv. Å gi faen på VGS er det værste du kan finne på, uansett hvor dritt fagene er og hvor dårlig lærer du har. Gjør så godt du kan, og vær stolt av gode resultater. Gi ALT, og aldri gi opp før du når dit du vil. Det finnes nok av av utfordringer (feks et spesielt fag) og inkompetente idioter (feks en spesiell lærer) der ute. Ikke bli en av dem. Er du misfornøyd med resultatet ETTER at du er uteksaminert med karakter i ALLE fag, DA kan du ta opp de fagene du syns det gikk for dårlig i. Men det kommer selvfølgelig an på ambisjonene dine. Vil du bli en heidundranes god telefonselger trenger du ikke den femmeren i matematikk, eller det stemplet på vitnemålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå