Gå til innhold

iPhone 5 - Grusomt ustabil WiFi - Grunn nok til å returnere?

Anbefalte innlegg

Har hatt iPhone 5 i ca 2 veker no, og har allereie store problem. Når eg fikk telefonen ville den ikkje koble seg opp mot nokon trådlause nettverk, så eg fikk aktivert og oppdatert den med iTunes, så den endelig fikk nettilgang.

No, kort tid seinare, har eg fått WiFi-problem igjen. Når eg bruker nettet, kan den henge seg opp i hytt og pine, som gjer at eg må inn i innstillingane for å slå WiFi av og på. Då fungerer det litt, før det henger seg opp. Eg forventer meir av en telefon som koster såpass mykje...

Kjører siste versjon av iOS, har tatt hard reset et par gonger, og har sletta iCloud-backupen for å begynne heilt fra scratch.

Er dette god nok grunn til å levere den tilbake/få den fiksa? Den er kjøpt i butikk med 12 mnd bindingstid, så er usikker på kor eg står mtp brukerrettigheter.

(Viss dette er posta i feil kategori kan moderator flytte innlegget.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du testet den på andre nettverk? For å eliminere ditt enttverk som feilkilden. Ellers er det vell ett problem med pakketap på wifi, men mulig dette ahr blitt patchet?

Har forsøkt på to andre nettverk, med samme resultat. Har og resetta routeren, prøvd andre krypteringsmetodar, og eg har prøvd med opent nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...