Fingolfin Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Jah, hva er norges beste metal band noensinne, uansett metal sjanger? Vet ikke om jeg klarer å plassere en nummer en, men disse står høyest: Extol og Dimmu Borgir. Extol, fordi de ikke har gjort en eneste dårlig sang, og har gjort så forskjellige album, Dimmu Borgir fordi Mustis fikk bidra stort på Death Cult Armageddon... Trenger jeg si mer enn Progenies of the Great Apocalypse? Pagan's Mind kommer kanskje litt etter, et meget bra prog power band det... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Sitter og hører på Dimmu's nye album, og synes det er ganske bra. Har ikke vært så veldig glad i Dimmu før, men dette albumet var søren ikke ille :smile: m/ Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Må nok si meg enig med på at det er Dimmu ja, men blitt litt kommersielt (death cult). Men det er samme f*** det, bare ikke alle fjortissene begyner å gå med spikes :o Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 (...) bare ikke alle fjortissene begyner å gå med spikes :o Hehehe, word Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Dimmu Borgir, men jeg foretrekker de eldre albumene tho :wink: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Spiral Architect Årets beste norske metal album står derimot Extol for... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Dere har nevnt mye bra her, men ikke det geniale hard rock bandet "Tømmermenn" MP3s: Sorte Menn Fordi Fri Ild og regn Englebarn Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Dimmu Borgir er knall, ja. Har ikke fått hørt Death Cult Armageddon enda. Ellers så er Emperor en favoritt. Windir er også knall. Og Enslaved.. og og og og.. det er så mange knallband at det er vanskelig å velge ett. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Emperor, uten tvil. Det er ikke mulig å lage bedre album enn "In The Nightside Eclipse" og "Anthems To The Welkin At Dusk". Borknagar er også utrolige. Det samme gjelder Darkthrone, Old Man's Child, Dimmu Borgir, Enslaved, Arcturus, Blood Red Throne, Myrkskog, MayheM, Aeternus, Carpathian Forest, Dødheimsgard, Einherjer, Immortal, Kampfar, Kvist, Limbonic Art, Gehenna, Obtained Enslavement, Ragnarok, Satyricon, Tartaros, Tidfall, Troll, Taake, Ulver ("Bergtatt" og "Nattens Madrigal"), Windir og Zyklon. Norsk ekstrem metal er i en klasse for seg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Extol forever!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Dimmu Borgir uten tvil! Bare å høre mourning palace og entrance, så forstår man hvorfor det er det black metal bandet som selger best i norge.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 12. september 2003 Rapporter Del Skrevet 12. september 2003 Dimmu Borgir uten tvil! Bare å høre mourning palace og entrance, så forstår man hvorfor det er det black metal bandet som selger best i norge.. Helt enig, det nye albumet er forresten konge. Jeg skal på konsert med Dimmu på Onsdag (i Stavanger), hehe gleder meg vilt. Darkthrone og Immortal (når de fantes) ligger også høyt oppe på favorittlisten min. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. september 2003 Rapporter Del Skrevet 13. september 2003 Selv om ikke Turboneger ligger i metal-genren så vil jeg vel hevde at det er Norges beste band ever. Må også nevne Thulsa Doom syns jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2003 Rapporter Del Skrevet 13. september 2003 Det kommer litt an på hva man deffinerer som Metal. Men hvis man tar allmen musikkgenere som basis, så er nokk Dimmu Borgir min favoritt. Dog, så er det mye jeg ikke har hørt av norske metal band jeg ikke har hørt. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 13. september 2003 Rapporter Del Skrevet 13. september 2003 Tømmermenn Griffin Conception (re-union ) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 14. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2003 Conception (re-union ) !!! Leste om det i siste Scream nå! Nesten rørt til tårer... Ah, godt! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. september 2003 Rapporter Del Skrevet 18. september 2003 hører ikke så mye norsk metal , men Dimmu er vel best. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 KISS, METALLICA Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. september 2003 Rapporter Del Skrevet 19. september 2003 KISS, METALLICA Jeg kan ikke ha fulgt med i den siste tiden, når fikk respektive medlemmer norskt pass? Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 20. september 2003 Rapporter Del Skrevet 20. september 2003 KISS, METALLICA Jeg kan ikke ha fulgt med i den siste tiden, når fikk respektive medlemmer norskt pass? Sorry.... :oops: Så ikke at han var ute etter norskt mettal band Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå