Vent180dager Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hei! (tl;dr nederst for dem med dårlig tid og god peiling.) Min Razer Naga Epic sin trådløsfunksjonalitet har vært meget ustabil i det siste, selv om docken står like foran den, så jeg sendte en e-mail til Razer og spurte etter hjelp. De sa at jeg skulle oppdatere firmware, noe jeg hadde prøvd før, men som aldri hadde virket. Denne gangen virket det, og updateren sa at jeg allerede hadde nyeste firmware, men jeg tenkte jeg skulle prøve alikevel, bare i tilfelle. Det øyeblikket jeg satte den i gang fikk jeg en slik "oppgavelinjeboble" fra Windows som fortalte meg at en av USB-enhetene som var tilkoblet datamaskinen hadde sluttet å virke. (Har engelsk Windows, ordrett så sto det at den hadde "malfunctioned".) Jeg tenkte ikke noe mer over det fordi noe lignende skjer ofte også når en installerer nye drivere o.l., så jeg stakk avgårde for å sysle med andre ting. To timer senere kom jeg tilbake og oppdateringsprogrammet hadde ikke rørt seg fra flekken. Det sto fortsatt noe ala. "Opening..." (hugser ikke), men det var i allefall det som sto der da jeg gikk. Jeg antok at programmet hadde frøst seg og visste egentlig allerede da at den docken ikke kom til å virke. Så nå sitter jeg her med en trådtilkoblet Naga og en ødelagt(?) dock. tl;dr: Avbrøt firmware update for Razer Naga Epic Dock, er det noe som kan redde den? Jeg har sendt en mail til Razer, men jeg håper at Diskusjon er litt kjappere. Jeg kan fortsatt bruke musa, men hele poenget med å kjøpe den var for trådløsfunksjonaliteten dens. Takker på forhånd Endret 8. januar 2013 av Vent180dager Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Så Razer sa jeg skulle høre med Dustin etter en erstatning, men garantien gikk ut for under en måned siden, som er surt. Noen som vet om en eller annen måte å redde docken på? Jeg koblet den inn i en annen datamaskin og etter at datamaskinen hadde installert driverene sto det at "Razer Bootloader Installert". Vet ikke om det har noen betydning, men jeg prøver å få med meg hver eneste lille detalj i håp om å gjøre noen som kan hjelpe meg klokere.. Hvis det gir mening. Noen som har noen ideer eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kanskje litt sent svar, men når kjøpte du musa? Edit: Naga er ikke eldre enn fem år, så du har såklart fortsatt reklamasjonsrett på musa. Send en mail til dustin der du skriver at du vil reklamere på musa pga. trådløsfunksjonen ikke fungerer, så tar du det derfra. Endret 20. februar 2013 av Wixicy Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Også sent tilbakesvar: Jeg hørte med dem om garanti for en stund siden, men den var utgått. Hva er egentlig forskjellen på reklamasjon og garati? Og kan jeg reklamere den hvis det var "min skyld" at den ble slik den ble? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå