Øystein.F. Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Den naturlege utviklinga for dei populære LEGO-spela er eit faktum. Les hele saken Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har fått med meg at LEGO-spillene er svært solide, og jeg har spilt både LEGO Star Wars Complete, LEGO Harry Potter Years 1-4, LEGO Batman og LEGO Indiana Jones 1 + 2. Jeg har ikke blitt hektet på noen av spillene, og den eneste ikke-kjedelige erfaringen jeg har hatt med spillene er da jeg spilte LEGO Harry Potter Years 1-4 sammen med lillebroren min... Jeg vil så gjerne like spillene, men jeg får det bare ikke til. 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har fått med meg at LEGO-spillene er svært solide, og jeg har spilt både LEGO Star Wars Complete, LEGO Harry Potter Years 1-4, LEGO Batman og LEGO Indiana Jones 1 + 2. Jeg har ikke blitt hektet på noen av spillene, og den eneste ikke-kjedelige erfaringen jeg har hatt med spillene er da jeg spilte LEGO Harry Potter Years 1-4 sammen med lillebroren min...Jeg vil så gjerne like spillene, men jeg får det bare ikke til. Men spillene er ikke helt i din aldersgruppe heller da så da er det vel ganske naturlig? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har fått med meg at LEGO-spillene er svært solide, og jeg har spilt både LEGO Star Wars Complete, LEGO Harry Potter Years 1-4, LEGO Batman og LEGO Indiana Jones 1 + 2. Jeg har ikke blitt hektet på noen av spillene, og den eneste ikke-kjedelige erfaringen jeg har hatt med spillene er da jeg spilte LEGO Harry Potter Years 1-4 sammen med lillebroren min...Jeg vil så gjerne like spillene, men jeg får det bare ikke til.Men spillene er ikke helt i din aldersgruppe heller da så da er det vel ganske naturlig? Nja, jeg er ikke helt enig i den påstanden. LEGO-spillene er vel laget for å passe alle aldersgrupper, akkurat slik som LEGO er For min del er det selve samlingen av klosser som er drepen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå