Terje Solfugl Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Små greier Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Veldig bra, Terje ! Brukte du stackfokusering for å få såpass dybdeskarphet. ? Jeg har selv kjøpt en reverseringsring til mitt kamera og har tenkt å teste ut dette med 24-70mm på 24mm. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Takk for svar Birger, nei her er bare stativ og tilleggslys benyttet . Har dårlig erfaring hva gjelder zoomlinser og reversering, ville nok brukt fastobjektiv, men muligens du er heldigere enn meg Lykke til, hilsen Terje . Endret 8. januar 2013 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Spesielt, og stilig. Tenk at det er så lite, og at du får dette så tydelig! Interessant dette med reversering..... Bra! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Takk for svar Birger, nei her er bare stativ og tilleggslys benyttet .Har dårlig erfaring hva gjelder zoomlinser og reversering, ville nok brukt fastobjektiv, men muligens du er heldigere enn meg :)Lykke til, hilsen Terje . Det eneste fastobjektivet jeg har er 50mm, men da får jeg ikke så stor forstørrelse som en 24mm vil gi. Det skal bli spennende å prøve Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Takk Svein..anbefales Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Birger..nei 50 mm må du ikke gå for, har et og det funker ikke på supermacro, tipper du får det til med zoomen stilt på 24 mm Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Helt topp!!.og meget spennende det vi alldrig ser ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg