Gå til innhold

Hjelp til valg av ny smartphone til rundt 2500 ( Galaxy S3 mini vs Galaxy S2 vs LG Optimus 4X HD

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en ny smartphone, men ønsker ikke å bruke 3500kr på det. Prøver derfor å finne den optimale telefonen rundt 2000-2500kr men kan til nød strekke meg til 2700-2800.

Har lest en del om forskjellige telefoner og endt opp med 3 kandidater. Og har funnet den del Pros og Cons med de 3 telefonene.

Galaxy S3 mini:

Pros:

Grei pris (billigste av de 3)

Blir oppdatert

Cons:

Svakere enn Galaxy S2 og LG Optimus 4X HD

Galaxy S2:

Pros:

Sterkere enn Galaxy S3 mini

Cons:

Gammel, lite oppdateringer i fremtiden.

LG Optimus 4X HD

Pros:

Kraftig telefon

Cons:

Ifølge forumet er LG dårlig med oppdateringer.

På grunn av dette klarer ikke jeg helt å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal velge, og lurer derfor på hviklen telefon dere vil anbefale av de 3 eller evnetuelt andre telefoner i samme klasse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at S3 Mini er 0.7'' mindre enn de to andre. Om støtten kuttes/oppdateringer kommer sent er jo rooting og legge inn stock Android et alternativ, så hvis du er villig til å gjøre det, eller ikke er så nøye med nyeste update kan du velge fritt.

Både S2 og S3 Mini har nå offisielt 4.1.1 Jelly Bean, Optimus ser ut til å komme med 4.0.4, men jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Anbefaler S2 :) Den fikk topp testkarakter overalt da den kom ut og er fremdeles en meget god tlf. Flott skjerm, utmerket kamera, rask prossessor, og får nå JB 4.1.2 :) Der er også mye å velge i når det gjelder ekstrautstyr om dette er et must. Tlf selger fremdeles godt snart to år etter den ble sluppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...