abc567 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har tenkt å kjøpe meg en ny smartphone, men ønsker ikke å bruke 3500kr på det. Prøver derfor å finne den optimale telefonen rundt 2000-2500kr men kan til nød strekke meg til 2700-2800. Har lest en del om forskjellige telefoner og endt opp med 3 kandidater. Og har funnet den del Pros og Cons med de 3 telefonene. Galaxy S3 mini: Pros: Grei pris (billigste av de 3) Blir oppdatert Cons: Svakere enn Galaxy S2 og LG Optimus 4X HD Galaxy S2: Pros: Sterkere enn Galaxy S3 mini Cons: Gammel, lite oppdateringer i fremtiden. LG Optimus 4X HD Pros: Kraftig telefon Cons: Ifølge forumet er LG dårlig med oppdateringer. På grunn av dette klarer ikke jeg helt å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal velge, og lurer derfor på hviklen telefon dere vil anbefale av de 3 eller evnetuelt andre telefoner i samme klasse? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Husk at S3 Mini er 0.7'' mindre enn de to andre. Om støtten kuttes/oppdateringer kommer sent er jo rooting og legge inn stock Android et alternativ, så hvis du er villig til å gjøre det, eller ikke er så nøye med nyeste update kan du velge fritt. Både S2 og S3 Mini har nå offisielt 4.1.1 Jelly Bean, Optimus ser ut til å komme med 4.0.4, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Anbefaler S2 Den fikk topp testkarakter overalt da den kom ut og er fremdeles en meget god tlf. Flott skjerm, utmerket kamera, rask prossessor, og får nå JB 4.1.2 Der er også mye å velge i når det gjelder ekstrautstyr om dette er et must. Tlf selger fremdeles godt snart to år etter den ble sluppet. Lenke til kommentar
abc567 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar. Ser ut som det blir en S2 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå